اینکه باشگاه استقلال از حالا به فکر تمدید قرارداد برخی بازیکنان افتاده سیاست خوبی است اما به شرط آنکه مذاکرات شفاهی با مدیران برنامه این بازیکنان صوری نباشد و همچنین باشگاه بودجه کافی در اختیار داشته باشد تا به این بازیکنان پیشنهاد دهد. به تازگی صحبت از تمدید قرارداد هافبک-مدافع فرانسوی استقلال شده که عملکرد […]

- شرط ستاره استقلال برای تمدید/ آبی‌ها این خارجی را از دست می‌دهند؟

اینکه باشگاه استقلال از حالا به فکر تمدید قرارداد برخی بازیکنان افتاده سیاست خوبی است اما به شرط آنکه مذاکرات شفاهی با مدیران برنامه این بازیکنان صوری نباشد و همچنین باشگاه بودجه کافی در اختیار داشته باشد تا به این بازیکنان پیشنهاد دهد. به تازگی صحبت از تمدید قرارداد هافبک-مدافع فرانسوی استقلال شده که عملکرد مطلوبی در این باشگاه داشته است. یامگا با توجه به عمق تأثیرگذاری در ترکیب استقلال هم در دوران مجیدی برای استقلال بازی‌های درخشانی انجام داد، هم دوران مربیگری ساپینتو و هم حالا که نکونام در استقلال مربیگری می‌کند این بازیکن توانایی‌های خودش را به اثبات رسانده است اما سؤال این است که آیا باشگاه استقلال می‌تواند تا قبل از اینکه موعد جدایی بازیکن فرانسوی فرا برسد خواسته‌های او را برآورده کند؟

یامگا از طریق مدیر برنامه‌هایش به علی خطیر اعلام کرده تنها در شرایطی راضی به تمدید قرارداد با باشگاه استقلال خواهد شد که اولاً تمام مطالباتش از این باشگاه پرداخت شود و در وهله بعدی نیز قراردادش نسبت به فصل پیش ۲۰ درصد رشد داشته باشد که طبق عرف چنین خواسته‌ای دور از قاعده نیست. حال اینکه خطیر قابلیت برآورده کردن نیازهای مالی یامگا را داشته باشد روشن نیست اما به هر حال اگر مدیریت می‌خواهد از حالا تیم خوبی برای فصل بعد بسازد باید بودجه‌اش را جفت و جور کند.

منبع: خبـر ورزشی