به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در غرب خیابان صلاح الدین مرکز نوار غزه در جریان است. سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای فلسطینی موفق شدند تجهیزات و محل تجمع نظامیان صهیونیست در جبالیا را هدف قرار دهند. در جریان این عملیات یک نفربر نظامیان صهیونیست با […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در غرب خیابان صلاح الدین مرکز نوار غزه در جریان است.

سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای فلسطینی موفق شدند تجهیزات و محل تجمع نظامیان صهیونیست در جبالیا را هدف قرار دهند.

در جریان این عملیات یک نفربر نظامیان صهیونیست با اصابت خمپاره نیروهای فلسطینی هدف قرار گرفت. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عناصری که در خانیونس مستقر هستند اعضای لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی بوده که تاکنون ۸۰ تن از نیروهای آن به هلاکت رسیده اند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز اعلام کردند که پایگاه افیفیم متعلق به نظامیان صهیونیست را مقابل منطقه مارون الراس با شلیک چند موشک هدف قرار دادند.

این نیروها همچنین پایگاه رامیه رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه فاش ساخت که «طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ نفر از زخمی‌ها در نتیجه درگیری در غزه به بیمارستان سوروکا در بئر السبع منتقل شدند».

در همین راستا، وبگاه عبری «والا» نیز از بیمارستان «سوروکا» گزارش داد که وضعیت دو نظامی که شب گذشته در جریان جست و جوی اسرا نزد حماس در غزه مجروح شده بودند، وخیم است و آنها در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری شدند.

وبگاه عبری مذکور توضیح داد که ۴۰ زخمی در ۲۴ ساعت گذشته به سوروکا منتقل شدند که در مجموع تعداد سربازان زخمی در بیمارستان ۴۲ نفر بوده که حال ۱۰ نفر از آنان وخیم است.

منبع: مـهر