بعد از زمزمه‌های برکناری کارلوس کیروش که اخبار آن پیش از نهایی شدن به ایران هم رسیده بود، در نهایت فدراسیون فوتبال قطر  طی تفاهم با این مربی پرتغالی پایان همکاری با او را به طور رسمی اعلام کرد و البته از کارلوس کیروش به خاطر تلاش‌های صورت گرفته برای تیم ملی قطر تشکر کرد. […]

تیم ملی قطر, سرمربی تیم ملی قطر, کی‌روش - یک دلیل بسیار مهم برای اخراج کیروش از قطر

بعد از زمزمه‌های برکناری کارلوس کیروش که اخبار آن پیش از نهایی شدن به ایران هم رسیده بود، در نهایت فدراسیون فوتبال قطر  طی تفاهم با این مربی پرتغالی پایان همکاری با او را به طور رسمی اعلام کرد و البته از کارلوس کیروش به خاطر تلاش‌های صورت گرفته برای تیم ملی قطر تشکر کرد.

دلیل اول تصمیم فدراسیون فوتبال قطر نارضایتی بازیکنان تیم از کارلوس کیروش بود. کارلوس کیروش بر خلاف دوران حضور در تیم ملی فوتبال ایران نتوانسته بود ارتباط خوبی با بازیکنان تیم ملی قطر برقرار کند. شاید به این خاطر که برخی از بازیکنان تیم ملی قطر، بومی نیستند و از کشورهای دیگر برای بازی در تیم ملی قطر به دوحه آمدند.

اما اخراج کارلوس کیروش از تیم ملی قطر یک دلیل مهم دیگر هم داشت. اتخاذ سیستم دفاعی برای تیم ملی فوتبال  قطر خیلی به مذاق قطری‌ها خوش نیامد. به خصوص مدیران فدراسیون فوتبال. به این خاطر که آنها بی‌صبرانه منتظر موفقیت‌های بعدی تیم ملی فوتبال قطر بعد از قهرمانی در جام ملت‌ها هستند و بدون شک فوتبال دفاعی قطری‌ها را به این آرزو نمی‌رساند.

جالب اینکه رسانه‌های قطری و کارشناسان فوتبال قطر این تصمیم فدراسیون فوتبال را تحسین کردند. آنها می‌گویند اگر چه از اول هم عقد قرارداد با کارلوس کیروش اشتباه بوده اما رسیدن به این اشتباه کار بزرگی بود.

منبع: خبـر ورزشی