به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که تعداد مدیران عاملی که خیلی زود به پایان خط رسیدند دو برابر سرمربیان بوده است. صادق درودگر و محمدرضا ساکت که به ترتیب مدیران عامل باشگاه‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان بودند قبل از شروع هفته […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که تعداد مدیران عاملی که خیلی زود به پایان خط رسیدند دو برابر سرمربیان بوده است.

صادق درودگر و محمدرضا ساکت که به ترتیب مدیران عامل باشگاه‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان بودند قبل از شروع هفته دوازدهم لیگ برتر کنار رفتند. این در حالی است که از ابتدای فصل تاکنون علیرضا منصوریان سرمربی ابتدای فصل فولاد خوزستان از این تیم کنار گذاشته شد.

بایندریان با تصمیم مالک باشگاه نساجی به عنوان مدیرعامل جدید نساجی و منوچهر نیکفر هم جانشین ساکت شد تا دو مدیر قدیمی در فوتبال دیگر جایی در این رشته نداشته باشند.

خروج ساکت از سپاهان به طور مستقیم روی حضورش به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز تأثیرگذار است. او که به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها در جمع مدیران فدراسیون حضور دارد با وجود جنجال‌هایی که مبنی بر پرونده مالی عریض و طویلی که دارد در جمع هیأت رئیسه باقی ماند اما حالا دیگر حق حضور در یکی از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری فدراسیون را ندارد.

شاید ساکت در جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از آخرین فرصت خود برای استعفا استفاده کند تا بحرانی جدید برای فوتبال ایران پس از تصمیمات عجیب و غریب مدیریتی در سپاهان که منجر به کسر امتیاز این تیم در لیگ برتر و شکست سه بر صفر انضباطی مقابل الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC برای فوتبال ایران ایجاد نکند.

او که همچنان پرونده بدهی ارزی خود به فدراسیون نیز در جریان رسیدگی مجدد قرار گرفته است ادامه حضورش در هیأت رئیسه فدراسیون غیر قانونی تلقی می‌شود.

منبع: مـهر