به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری سجاد انوشیروانی درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان اظهار داشت: رهنمود‌های رهبر انقلاب قطعاً چراغ راه همه ورزشکاران خواهد بود. در کمتر کشوری شاهد این هستیم که عالی‌ترین مقام رسمی‌شان این چنین نسبت به ورزش اشراف داشته باشند، اما شما […]

انوشیروانی: باعث خوشحالی است که نگاه رهبر انقلاب به ورزش آگاهانه و ویژه است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری سجاد انوشیروانی درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان اظهار داشت: رهنمود‌های رهبر انقلاب قطعاً چراغ راه همه ورزشکاران خواهد بود. در کمتر کشوری شاهد این هستیم که عالی‌ترین مقام رسمی‌شان این چنین نسبت به ورزش اشراف داشته باشند، اما شما همواره دیده‌اید که حضرت آقا به جد پیگیر ورزش هستند، ورزشکاران را به اسم می‌شناسند و از ریز‌ترین جزییات زندگی ورزشی آن‌ها اطلاع دارند؛ این بدان معناست که رهبر ایران اشراف کامل به مقوله ورزش دارند و قطعا رهنمود‌های ایشان راهگشای ورزش و ورزشکاران بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه نگاه بالاترین مقام رسمی کشور به ورزش و ورزشکاران ویژه است برای قشر ما خوشحال کننده است. بار‌ها شاهد بوده‌ایم که رهبر معظم انقلاب، مسابقات مختلف ورزشی، به خصوص وزنه‌برداری را تماشا کرده‌اند و پس از هر قهرمانی با پیام‌های دلگرم کننده‌شان به قهرمانان انگیزه داده‌اند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان خاطرنشان کرد: اینکه ایشان عنوان کرده‌اند ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد از روی آگاهی و نکته سنجی‌شان است. شکی وجود ندارد که خانواده ورزش و به خصوص وزنه‌برداری همواره رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر انقلاب را سرلوحه برنامه‌های‌شان قرار داده و از ثمرات آن بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا