به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که زردپوشان سپاهانی با درخشش رامین رضائیان موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را شکست دهند. برای سپاهان در این مسابقه رامین رضائیان […]

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که زردپوشان سپاهانی با درخشش رامین رضائیان موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را شکست دهند.

برای سپاهان در این مسابقه رامین رضائیان (۵۶)، رضا شکاری (۶۲) و شهریار مغانلو (۶۸، ۸۲) گلزنی کردند و تک گل مس را جلال الدین علی محمدی (۹۰+۴) به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم

«ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان برای این مسابقه از پیام نیازمند، برایان دابو، عیسی آل‌کثیر (۶۶- رضا اسدی)، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی (۶۶- آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور (۸۹- علی احمدی)، محمد دانشگر، محمد قربانی و رضا شکاری (۶۶- شهریار مغانلو) استفاده کرد.

با نظر ساکت الهامی هم نفرات زیر در ترکیب اولیه مس قرار گرفتند:

داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی (۷۴- مجید نصیری)، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، رامتین سلیمان زاده (۷۰، محسن آذرباد) جلال الدین علی محمدی، سجاد شهباززاده (۷۰- حسین مهربان) و لوسیانو پریرا (۷۰- منتظر محمد).

خط حمله زهردار و دفع پر اشتباه سپاهان در نیمه اول

زردپوشان اصفهانی بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۸ حرکت رامین رضائیان از جناح چپ و پاس در عرض او از مقابل عیسی آل کثیر عبور کرد تا نخستین فرصت سپاهان از دست برود.

در دقیقه ۱۶ عیسی آل کثیر این فرصت را داشت که پاس ارسالی از جناح چپ را وارد دروازه حریف کند اما ضربه او در حالی که پشت به دروازه بود از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷ اشتباه نیازمند در دفع توپ موجب شد توپ در موقعیتی مناسب در پشت محوطه جریمه به «شیمبا» برسد اما شوت سنگین او را محمد قربانی دفع کرد تا توپ به دروازه نرسد.

در دقیقه ۴۴ فرشاد احمدزاده در داخل محوطه جریمه توسط مدافع مس متوقف شد که بازیکنان سپاهان معتقد بودند داور باید این صحنه را پنالتی اعلام کند اما نظر داور مسابقه ادامه بازی بود.

در آخرین ثانیه‌های نیمه اول این دیدار اشتباه عجیب قربانی در نیمه اول به «شیمبا» رسید و او با یک پاس، شهباززاده را صاحب توپ کرد اما شهباززاده پس از رد شدن از نیازمند توپ را به کنار دروازه سپاهان زد تا مهمترین فرصت بازیکنان مس از دست برود.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضائیان مرد شماره یک سپاهان در نیمه دوم

در نیمه دوم این مسابقه سپاهانی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند.

در دقیقه ۵۶ خطای پشت محوطه جریمه بازیکنان مس یک ضربه آزاد مستقیم نصیب تیم سپاهان کرد. رامین رضائیان پشت این ضربه قرار گرفت و به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به کنج دروازه مس روانه کرد تا تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه ۶۲ کاوه رضایی از جناح راست حرکت خود را آغاز کرد و ارسال زمینی او به رضا شکاری رسید و او نیز با یک ضربه در مقابل دروازه موفق شد دومین گل سپاهانی‌ها را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۹ رامین رضائیان با یک استارت انفجاری از جناح راست، زودتر از مدافعین مس توانست توپ را به رضا اسدی برساند و او هم با یک ارسال توپ را به مغانلو رساند و تا این بازیکن با یک ضربه سر بازی را سه بر صفر کند.

در دقیقه ۸۲ آریا یوسفی حرکت خود را از جناح چپ آغاز کرد و پاس زیبای او را مغانلو وارد دروازه کرد تا سپاهان به چهارمین گل در این مسابقه دست پیدا کند.

در دقیقه ۹۰+۴ یک ضربه پنالتی برای تیم مس گرفته شد و جلال الدین علی محمدی موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شوند و پشت سر استقلال ۲۳ امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرند. مس رفسنجان هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

منبع: مـهر