اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس است
اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس است

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس  درباره اینکه این تیم  با برد برابر هوادار  پس از ۶ بازی توانست طعم پیروزی را بچشد و از بحران خارج شود، اظهار کرد: بحران چیست؟ بعد از اتفاقاتی که در بازی با الدحیل رخ داد، سخت است. در تمامی دنیا هم چنین چیزی وجود دارد، وقتی یک […]

پرسپولیس.فوتبال - اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس است

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس  درباره اینکه این تیم  با برد برابر هوادار  پس از ۶ بازی توانست طعم پیروزی را بچشد و از بحران خارج شود، اظهار کرد: بحران چیست؟ بعد از اتفاقاتی که در بازی با الدحیل رخ داد، سخت است. در تمامی دنیا هم چنین چیزی وجود دارد، وقتی یک بازی که برای شما و هواداران اهمیت دارد و این تیم نتیجه نمی‌گیرد، بازی بعدی آن سخت است.

او افزود: زمان کمی هم برای مسائل روحی و روانی داشتیم. شاید در برخی لحظات از مسابقه تمرکزمان را از دست داده باشیم که یک مسئله طبیعی است. بازیکنان تحت فشار بودند و تمام توانمان را گذاشتیم که پس از بازی با الدحیل بتوانیم برگردیم و این برد تقدیم هواداران پرسپولیس. دست تک تک هواداران را می‌بوسم. فکر کنم اگر در روز تعطیلی بازی می‌کردیم، نمی‌گویم به اندازه بازی با الدحیل، اما فکر می‌کنم تماشاگران بیشتری می‌آمدند. این هوادار است که بازیکنان  را سرِ پا و اسم پرسپولیس را زنده نگه می‌دارد.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه هواداران پس از باخت به الدحیل بسیار عصبانی بودند و آیا هواداران نسبت به بازیکنان و کادر فنی بی‌مهری کردند، گفت: شما اکنون نباید بگویید هواداران پرسپولیس. چند سال پیش نیز هواداران دیگر تیم‌ها اینگونه بودند. این موضوع طبیعی است. باید همیشه حق را به هواداران داد. ما قبل از بازی با الدحیل داشتیم یک بازی را تماشا می‌کردیم که برای ما خیلی مهم بود. ۷-۸ دقیقه آخر بازی آن‌ها فکر کنم با هم وقتی که در هتل بودیم گفتیم باید ۴-۵ گل بزنیم. وقتی شارجه جلو بود، السد ۲ بر یک عقب بود و ما باید بازی با الدحیل را با ۵ گل می‌بردیم. من خودم هم گفتم که به هواداران حق می‌دهم. امیدوارم که هواداران بتوانند اینگونه به ما انرژی بدهند. آن‌ها می‌دانند که ما بازیکنانی هستیم که در این ۷ سال، ۶ قهرمانی آوردیم. تیم‌های دیگر و هواداران دیگر را ببینید که چقدر سختی می‌کشند.

او درباره کارت زردی که از داور گرفت، اظهار کرد: کارت زردی که گرفتم را داور باید می‌داد. بعضی از اوقات باید به بازی وقفه داد. ما نیازمند پیروزی بودیم.  

بیرانوند درباره  جلسه با درویش گفت: اتحاد و همدلی ما بعد از بازی با الدحیل اتفاق افتاد. جلسه خوبی داشتیم، خدا را شکر می‌کنم و این اتحاد باید ادامه‌دار باشد. به خاطر این اتحاد پرسپولیس توانسته در این ۶-۷ ساله موفق شود. هر وقت پرسپولیس متحد بوده، موفق شده است. ما تیمی هستیم که هواداران از ما انتظار دارند و مثل برخی بازیکنان یا مربیان که بگویند هواداران از ما انتظار ندارند و فشار را از روی خودشان بردارند، نیستیم. ما پرسپولیس هستیم. امیدوارم حمایت کنند و من قول می‌دهم که امسال جزو مدعیان لیگ هستیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص ترکیب این تیم و اینکه رضا اسدی و شهریار مغانلو در سپاهان گلزنی کردند و آیا پیش از بازی با استقلال نگرانی ندارد، گفت: این چه ربطی به ما دارد گلزنی شهریار و اسدی؟ ما دست خالی که می‌گویید در فینال آسیا هم داشتیم. وقتی در فینال آسیا بودیم به نظرم از امسال هم بازیکن کمتر داشتیم. اگر با آن ترکیب به فینال آسیا رفتیم، مطمئناً امسال هم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.  

وی ادامه داد: یکی از کار‌های بزرگ آسیا بود که حذف شدیم، اما پس از فینال آسیا که نتوانستیم قهرمان بشویم ما ۳ قهرمانی زمان برانکو بدست آوردیم. فینال آسیا با گل محمدی را باختیم، اما همان موقع قهرمان ایران شدیم. زندگی ادامه دارد و امسال می‌تواند سال بزرگی باشد. دربی شرایط خودش را دارد. خیلی‌ها می‌گویند که شما دربی را ببرید و قهرمان نشوید، من اصلا این را قبول ندارم. شاید تیم‌ها به خاطر اینکه قهرمان نمی‌شدند، برای اینکه هواداران را آرام کنند، این را می‌گفتند.  

بیرانوند در خصوص اینکه خودرو‌های بچه‌های تیم ملی پلاک نمی‌شود، گفت: پژو پارس من هنوز پلاک نشده است.

باشگاه خبرنگاران