مدیر جدید استقلال از صداوسیما آمد +جزئیات
مدیر جدید استقلال از صداوسیما آمد +جزئیات

همشهری‌آنلاین نوشت: نشست خبری جواد نکونام علاوه بر مکان متفاوت آن که در هتل محل اقامت آبی‌پوشان برگزار شد، با یک اتفاق خاص همراه بود و آن، حضور مدیررسانه‌ای استقلال در کنار سرمربی تیم بود. سعید اکبری که پیش از این به صورت غیررسمی در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال و در کنار جواد نکونام مشغول […]

- مدیر جدید استقلال از صداوسیما آمد +جزئیات

همشهری‌آنلاین نوشت: نشست خبری جواد نکونام علاوه بر مکان متفاوت آن که در هتل محل اقامت آبی‌پوشان برگزار شد، با یک اتفاق خاص همراه بود و آن، حضور مدیررسانه‌ای استقلال در کنار سرمربی تیم بود.

سعید اکبری که پیش از این به صورت غیررسمی در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال و در کنار جواد نکونام مشغول فعالیت بود، دیروز و برای نخستین بار، در نشست مطبوعاتی سرمربی آبی‌پوشان حاضر شد و مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.

اکبری که سابقه کار رسانه‌ای و اجرای برنامه‌های تلویزیونی را دارد، طی سال‌های اخیر یکی از افراد نزدیک به نکونام بوده و پس از برطرف شدن برخی موانع از جمله حل مشکل ثبت قرارداد به دلیل پر بودن سقف بودجه، او توانست کارش را به صورت رسمی در استقلال آغاز کند

طی دوازده هفته اخیر و پس از جدایی محمدحسین زرندی، استقلال مدیررسانه‌ای نداشت و نکونام به تنهایی در کنفرانس‌های خبری شرکت می‌کرد و حالا از دیدار برابر فولاد به بعد، آبی‌ها می‌توانند شاهد حضور اکبری در کنار نکونام باشند.

منبع: اطلاعات انلاین