به گزارش زیرنویس، محمد مرادی فرماندار کوهدشت روز شنبه اظهار کرد: حوالی غروب امروز تعداد پنج نفر از کازیرنویسن یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ منطقه برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند. وی گفت: در کوتاه‌ترین زمان عوامل آتش نشانی هلال احمر و اورژانس در […]

به گزارش زیرنویس، محمد مرادی فرماندار کوهدشت روز شنبه اظهار کرد: حوالی غروب امروز تعداد پنج نفر از کازیرنویسن یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ منطقه برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند.

وی گفت: در کوتاه‌ترین زمان عوامل آتش نشانی هلال احمر و اورژانس در محل حاضر می‌شود اما با توجه به اینکه این ایستگاه در حوزه تخصصی شرکت نفت است باید متخصصان این حوزه در صحنه حضور می‌یافتند.

وی ادامه داد: همچنین تیم‌های امداد متخصص از شرکت نفت از استان کرمانشاه و مرکزی وارد این منطقه شده و عملیات نجات را آغاز کردند.

مرادی گفت: اکنون عملیات نجات در حال انجام است و با توجه به نظر کارشناسان احتمال جان باختن هر پنج نفر وجود دارد اما تا پایان عملیات امیدوارانه برای نجات این تیم اقدام خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: این ۵ نفر از کازیرنویسن شرکت پیمانکاری بوده و با توجه به سمی بودن منطقه احتمال جان باختن آنان بسیار است.

منبع خبر: رکنـا