به گزارش زیرنویس به نقل از وبگاه عراقی شفق نیوز، «ابوعلی العسکری»، مسیول دفتر امنیتی کتایب حزب الله عراق روز شنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که عملیات هدف‌گیری پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه طی روز گذشته (جمعه)، «آغاز معادله جدید درگیری» ضد اشغالگری آمریکا است. مسئول امنیتی کتایب حزب الله عراق تاکید […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وبگاه عراقی شفق نیوز، «ابوعلی العسکری»، مسیول دفتر امنیتی کتایب حزب الله عراق روز شنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که عملیات هدف‌گیری پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه طی روز گذشته (جمعه)، «آغاز معادله جدید درگیری» ضد اشغالگری آمریکا است.

مسئول امنیتی کتایب حزب الله عراق تاکید کرد که عملیات این گروه ضد آمریکا ادامه خواهد داشت تا آخرین سرباز این کشور از خاک عراق خارج شوند.

در بیانیه گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق آمده است که به عملیات علیه نیروهای آمریکایی در این کشور تا خروج «آخرین سرباز» از عراق ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: «مقاومت اسلامی در عراق ادامه عملیات جهادی خود علیه نیروهای اشغالگر را تا خروج آخرین سرباز از کشورمان تأیید می‌کند.»

ابوعلی با اشاره به عدم مخالفت حزب الله عراق با مذاکره بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی، گفت: هر گونه حماقتی از سوی آمریکا، با گسترش عملیات و پاسخ مضاعف روبرو خواهد شد.

وی سفارت آمریکا را «پایگاه پیشرفته اداره عملیات‌های نظامی و امنیتی و لانه جاسوسی» دانست.

ابوعلی تاکید کرد: برخی، عزت خود را در گروه تسلیم شدن در برابر آن می‌دانند و سعی دارند آن را مکان هیأت‌های دیپلماتیک جلوه دهند که باید از آن حمایت شود.

مقاومت اسلامی عراق شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که روز گذشته، پایگاه‌های اشغالگران آمریکا در عراق و سوریه را طی ۱۱ عملیات هدف قرار داد.

منبع: مـهر