به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت غزه طی بیانیه‌ای از زخمی شدن «اشرف ابومهادی»، مدیرکل اداره داروخانه‌های وزرات بهداشت غزه در جریان تأمین نیازهای دارویی بیمارستان‌های نوار غزه با گلوله تک تیراندازان ارتش اشغالگران خبر داد. در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است که تک تیراندازان رژیم صهیونیستی دکتر اشرف ابومهدی، مدیرکل […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت غزه طی بیانیه‌ای از زخمی شدن «اشرف ابومهادی»، مدیرکل اداره داروخانه‌های وزرات بهداشت غزه در جریان تأمین نیازهای دارویی بیمارستان‌های نوار غزه با گلوله تک تیراندازان ارتش اشغالگران خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است که تک تیراندازان رژیم صهیونیستی دکتر اشرف ابومهدی، مدیرکل اداره داروخانه‌های وزارت بهداشت غزه را در حالی که قصد داشت جهت تهیه داروهای مورد نیاز بیماران مجتمع پزشکی الشفاء، بیمارستان عربی الاهلی و برخی مراکز بهداشتی در غزه خود را به انبارهای دارویی وزارت بهداشت غزه برساند، هدف قرار دادند.»

این بیانیه افزود: دکتر اشرف ابومهادی به محض رسیدن به انبارهای دارویی، تک تیراندازان اشغالگران در کمینی در نزدیکی آنان وی و راننده خودروی وزارت بهداشت به همراه نفر دیگری به ضرب گلوله مجروح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای اشغالگر همچنین در تکمیل جنایت خود به سمت آمبولانسی که برای انتقال آنان حاضر شده بود نیز هدف قرار دادند.

در خبری مرتبط، وزارت بهداشت غزه نیز بامداد یکشنبه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی، بیمارستان صحرایی اردن در خان‌یونس را هدف قرار داد و به تجهیزات آن آسیب وارد کرد.

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که تانک‌ها و توپخانه‌های صهیونیستی نیز در حال گلوله‌باران شدید مناطق نزدیک جبالیا هستند.

از سوی دیگر شبکه «المیادین» نیز خبر داد که رزمندگان فلسطینی در شهرک‌های «عبسان» و «بنی سهیلا» در شرق «خان‌یونس» با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند و انفجارهای شدیدی در منطقه رخ می‌دهد.

منبع: مـهر