اگر نتایج درستکار خوب بود که عوضش نمی‌کردند
اگر نتایج درستکار خوب بود که عوضش نمی‌کردند

ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی درباره  سرمربیگری کاوه در تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در هر صورت فدراسیون کشتی به عنوان  مسئول انتخاب کادر فنی، کاوه را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب کرده است. خودشان می‌دانند، اما در هر صورت کاوه  زمانش کم است و ۷، ۸ ماه زمان کمی برای کار […]

پژمان درستکار, تیم ملی کشتی آزاد, سرمربی تیم ملی کشتی آزاد, محسن کاوه - اگر نتایج درستکار خوب بود که عوضش نمی‌کردند

ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی درباره  سرمربیگری کاوه در تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در هر صورت فدراسیون کشتی به عنوان  مسئول انتخاب کادر فنی، کاوه را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب کرده است. خودشان می‌دانند، اما در هر صورت کاوه  زمانش کم است و ۷، ۸ ماه زمان کمی برای کار کردن یک مربی خواهد بود، اما امیدوارم که کاوه موفق باشد. به هر حال  ما هم موفقیت کشتی را می‌خواهیم و  فرد برای ما مهم نیست. حالا هر کسی که بتواند بهتر در کشتی کار کند که چه بهتر می‌شود.

جوادی درباره  اینکه درستکار ۳ سال بود که هدایت تیم ملی کشتی را برعهده داشت و عملکردش را چطور دیدید، گفت: به هر صورت درستکار  نتایجش در تیم ملی خوب یا بد بوده گذشته است و او هم موفق و هم ناموفق بوده است. به هر حال موفق نبوده که فدراسیون کشتی عوضش کرده است اگر او موفق بوده که تغییرش نمی‌دادند.

او درباره  اینکه شکست‌های اخیر مقابل کشتی گیران روس و آمریکایی نگران کننده نیست، گفت: به هر حال این شکست‌ها نگران کننده بوده که تصمیم گرفتند مربی عوض کنند و اگر نتایج بد نبود که همان درستکار کارش را ادامه می‌داد. در مسابقات اخیر دیدید که روس‌ها  که اکثرشان جزو تیم ملی شان نبودند، اما اکثر ورزشکاران ما را بردند. حالا کشتی گیر اصلی یا غیر اصلی  ندارد و آن‌ها  توانستند ما را شکست بدهند و نتیجه خوبی برای کشتی ما نبود.

جوادی درباره پیش بینی اش از آینده کشتی بیان کرد: معلوم نیست و تازه کاوه سرمربی تیم ملی کشتی شده است و باید زمان بگذرد تا ببینیم کشتی به چه صورت پیش می‌رود و الان نمی‌توانیم پیش بینی کنیم.

او درباره  اینکه حسن یزدانی تا المپیک پاریس می‌رسد؟ گفت: باید از پزشک او بپرسید که به المپیک می‌رسد یا نه! او هم زمان ندارد و  بنده خدا باید ۵ ماه کتفش بسته باشد و یک کشتی گیر در عرض  ۲، ۳ ماه برای المپیک آماده نمی‌شود، اما امیدواریم که آماده شود.

باشگاه خبرنگاران