به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه بارسلونا از فروش کلمنت لنگله به بایرن مونیخ با قیمتی منصفانه بسیار خوشحال خواهد شد: ۱۰ میلیون یورو. این آخرین اخبار کاتالان‌هاست که می‌گوید این بازیکن فرانسوی یکی از معدود گزینه‌ها برای کمک به بایرن است. لنگله در حال حاضر به صورت قرضی در استون ویلا […]

- مشخص شدن مبلغ پیشنهادی بارسا برای فروش لنگله

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه بارسلونا از فروش کلمنت لنگله به بایرن مونیخ با قیمتی منصفانه بسیار خوشحال خواهد شد: ۱۰ میلیون یورو. این آخرین اخبار کاتالان‌هاست که می‌گوید این بازیکن فرانسوی یکی از معدود گزینه‌ها برای کمک به بایرن است.

لنگله در حال حاضر به صورت قرضی در استون ویلا بازی می‌کند و بارسا بابد ابتدا او را فراخوانده و سپس بفروشد. آبی اناری‌ها برای دائمی کردن این بازیکن از ویلا ۱۵ میلیون طلب کردند اما این باشگاه انگلیسی حاضر به پاسخگویی به این خواسته نبود. حالا بارسلونا فقط ۱۰ میلیون یورو به اضافه پاداش می‌خواهد.

بایرن به دلیل مصدومیت دلیخت با مشکلات دفاعی دست و پنجه نرم می‌کند. مشخص است که باواریایی‌ها به دنبال گزینه‌های کمی در بازار نقل و انتقالات هستند. از جمله گزینه‌های آنها جورجیو اسکالوینی است اما قیمت او بسیار گرانتر خواهد بود.

باتوجه به اینکه لنگله در استون ویلا نتوانسته بازی کند به نظر می‌رسد انتقال او به بایرن‌مونیخ یک فرصت برنده – برنده برای او و بارسا باشد. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا