چند روز پس از برگزاری مسابقه دوستانه میان پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان میلان ایتالیا، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی و مربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس به نکته بسیار خاصی اشاره کرد. او در این مصاحبه که نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۲ به تیتر اول ما تبدیل شد، اعلام کرد علی پروین […]

- مهدوی‌کیا اسطوره پرسپولیس نبوده و نیست!

چند روز پس از برگزاری مسابقه دوستانه میان پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان میلان ایتالیا، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی و مربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس به نکته بسیار خاصی اشاره کرد.

او در این مصاحبه که نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۲ به تیتر اول ما تبدیل شد، اعلام کرد علی پروین تماس گرفته و برای حضور در این مسابقه از او دعوت کرده است ولی مایلی‌کهن ترجیح داد حضور پیدا نکند چون اصول خاصی را برای خودش قائل است. محمد مایلی‌کهن که در تیم ملی مربی مهدی مهدوی‌کیا بود، با وجود برشمردن خصوصیات بارز و مثبت اخلاقی این ملی‌پوش اسبق، به بحث برگزاری مراسم خداحافظی او در جریان تقابل موسفیدان پرسپولیس و میلان اشاره کرد و مدعی شد مهدوی‌کیا با وجود این‌که به لحاظ فنی و اخلاقی چهره بزرگی محسوب می‌شود ولی هیچ‌گاه اسطوره باشگاه پرسپولیس نبوده و نیست!

منبع: خبـر ورزشی