مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط تیم بسکتبال ذوب آهن در فصل جاری اظهار کرد: خداراشکر بچه‌های ما در سایه زحمات، فشار‌هایی که متحمل شدند و همچنین کار تیمی و حمایت‌های مداوم باشگاه منجر به این شد تاکنون در یک مسیر خوبی حرکت کنیم. فعلا جایگاه […]

 

بستکتبال, تیم بسکتبال ذوب آهن, لیگ برتر بسکتبال - تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور دارند

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط تیم بسکتبال ذوب آهن در فصل جاری اظهار کرد: خداراشکر بچه‌های ما در سایه زحمات، فشار‌هایی که متحمل شدند و همچنین کار تیمی و حمایت‌های مداوم باشگاه منجر به این شد تاکنون در یک مسیر خوبی حرکت کنیم. فعلا جایگاه خوبی داریم، اما به این شرایط قانع نیستیم و در تلاشیم تا به شکل بهتری این مسیر را ادامه بدهیم.

وی افزود: در لیگی که ما داریم تمام تیم‌ها باکیفیت و بزرگ هستند و هیچ دیدار آسانی پیش رویمان نیست. به نحوی اگر حواسمان جمع نباشد به شکل بدی تنبیه خواهیم شد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و امیدوارم که بازیکنانم کارشان را در ادامه راه بدون مشکل و با انگیزه بالاتری ادامه بدهند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد اینکه کیفیت لیگ نسبت به فصول گذشته آیا بهتر شده است یا خیر، گفت: مسلما چیزی که است اینکه کیفیت لیگ خیلی بهتر از فصول قبل شده و جوانان با انگیزه تری به لیگ آمده‌اند و کنار هم تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور دارند که می‌تواند تمام این موارد منجر شود روز به روز لیگ بهتر و پویاتری شاهد باشیم.

وی درباره بازی آینده این تیم با تیم طبیعت اینطور توضیح داد: تیم خوب و باکیفیتی است، در ترکیب خود از وجود بازیکن خارجی بهره می‌برد و برای همین هم فوق‌العاده بازی سختی در پیش داریم. هیچی دیداری در لیگ راحت نیست و هر دیداری برای ما دشوار است.

مربی اسبق تیم ملی بسکتبال با ابراز تأسف از درگذشت محمود مشحون رییس اسبق فدراسیون بسکتبال گفت: ایشان یک مدیر دوست داشتنی بود به طوری که بیش از پنجاه سال به جامعه بسکتبال خدمت کرد. به طور حتم هر چیزی که بسکتبال ما دارد تنها و تنها ثمره زحمات این مرد بزرگ بوده است. مرحوم مشحون حق زیادی به گردن خیلی از بسکتبالیست‌ها و مربیان از جمله خود من دارد. روحشان شاد و قرین رحمت باشد.

حاتمی درباره ارزیابی‌اش از شرایط فعلی بسکتبال ایران گفت: گذر زمان منجر می‌شود تا خیلی چیز‌ها سر جای خودش بازگردد. ما جوانان مستعد و با تجربه‌ای داریم به طوری که اگر دست اتحاد و همدلی را به سمت هم روانه کنند و با هم در بسکتبال رفاقت کنند می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

وی درباره عملکرد هاکان دمیر در تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: به هر حال دمیر مربی بزرگی بوده و رزومه او نمایانگر همه چیز است. به زمان نیاز دارد تا شناخت کافی از بچه‌های ایران پیدا کند و در صورت تحقق این امر مطمئن باشید نتایج خوبی در ادامه مسیر برای بسکتبال ایران کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا