مدیر فنی جدید کشتی فرنگی تهران معرفی شد/ حبیب اخلاقی جای محمد بنا را گرفت
مدیر فنی جدید کشتی فرنگی تهران معرفی شد/ حبیب اخلاقی جای محمد بنا را گرفت

پیش از این هیئت کشتی تهران محمد بنا و اکبر فلاح را به عنوان مدیرفنی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد این استان انتخاب کرده بود که فلاح از همان وقت به صورت فعال در کنار کشتی پایتخت حضور داشت، اما بنا سر تمرینات نیامده و فعالیت خاصی در کشتی فرنگی این استان نداشت. در همین […]

- مدیر فنی جدید کشتی فرنگی تهران معرفی شد/ حبیب اخلاقی جای محمد بنا را گرفت

پیش از این هیئت کشتی تهران محمد بنا و اکبر فلاح را به عنوان مدیرفنی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد این استان انتخاب کرده بود که فلاح از همان وقت به صورت فعال در کنار کشتی پایتخت حضور داشت، اما بنا سر تمرینات نیامده و فعالیت خاصی در کشتی فرنگی این استان نداشت.

در همین رابطه؛ امروز هیئت کشتی تهران حکم مدیریت فنی تیم‌های کشتی فرنگی استان را برای حبیب اخلاقی صادر کرد که پیش از این در تیم ملی شاگرد محمد بنا و جزو کادر فنی تیم او در مقطع قبلی بود.

قاسم عسگری رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با این جابجایی به خبرنگار تسنیم گفت: محمد بنا عذرخواهی کرد و گفت به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند همکاری کند، اما قطعا به ما مشاوره خواهد داد.

هیئت کشتی تهران حالا منتظر است که حبیب اخلاقی قهرمان پیشین کشتی فرنگی و مربی سابق تیم ملی سرمربیان تیم‌های رده‌های سنی مختلف کشتی تهران را معرفی کند.

باشگاه خبرنگاران