درخواست کمک از یونیسف برای مهاجران افغان در ایران!
درخواست کمک از یونیسف برای مهاجران افغان در ایران!

تسنیم نوشت: عبدالله نوحی، فرماندار بهارستان در نشست شورای اداری با محوریت طرح حمایت چندجانبه از کودکان، با اشاره به جمعیت ۱۲ هزار نفری دانش‌آموزی در بهارستان اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه در مدارس این شهرستان در کنار دانش‌آموزان ایرانی تحصیل می‌کنند. نوحی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان اتباع همانند دانش‌آموزان ایرانی […]

- درخواست کمک از یونیسف برای مهاجران افغان در ایران!

تسنیم نوشت: عبدالله نوحی، فرماندار بهارستان در نشست شورای اداری با محوریت طرح حمایت چندجانبه از کودکان، با اشاره به جمعیت ۱۲ هزار نفری دانش‌آموزی در بهارستان اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه در مدارس این شهرستان در کنار دانش‌آموزان ایرانی تحصیل می‌کنند.

نوحی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان اتباع همانند دانش‌آموزان ایرانی از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌شوند، افزود: سیاست و تأکید رهبر انقلاب و دولت بر فراگیری همه دانش‌آموزان از آموزش در کشور است.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه تحصیل ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع در بهارستان به ۲۰ مدرسه نیاز دارد، گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اتباع ساکن در بهارستان از امنیت و امکانات این شهرستان استفاده می‌کنند و همین امر حاکی از آن است که بهارستان تا چه اندازه به توجه ویژه سازمان‌های بین‌المللی و یونیسف نیازمند است.

نوحی در پایان از مجامع جهانی خواست که در قبال جمعیت ۱۰۰ هزار نفری اتباع در بهارستان، خدمات و تسهیلات درخوری را به ایران و این شهرستان ارائه دهند تا بشود همچنان به این اتباع خدمات مطلوب و شایسته‌ ارائه داد.

منبع: اطلاعات انلاین