بازی برابر فولاد در اهواز از آن جهت برای استقلال اهمیت داشت که بتواند بدون تلفات به دربی برسند. اتفاقی که در نهایت هم رخ نداد و محمد نوازی یکی از اعضای کادرفنی آبی‌ها به دلیل درگیری با مارتینز سرمربی فولاد از دربی محروم شد. هنوز اتفاقات و حواشی بازی با ذوب‌آهن از اذهان هواداران […]

فوتبال - دستیارانی که اهل درگیری هستند!

بازی برابر فولاد در اهواز از آن جهت برای استقلال اهمیت داشت که بتواند بدون تلفات به دربی برسند. اتفاقی که در نهایت هم رخ نداد و محمد نوازی یکی از اعضای کادرفنی آبی‌ها به دلیل درگیری با مارتینز سرمربی فولاد از دربی محروم شد.

هنوز اتفاقات و حواشی بازی با ذوب‌آهن از اذهان هواداران فوتبال پاک نشده بود که دستیاران نکونام مجددا در بازی با فولاد خبرساز شدند. نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد نزدیک بود با مهدی هاشمی‌نسب درگیری فیزیکی پیدا کند. وی مدعی بود که هاشمی‌نسب به خانواده وی توهین کرده و به همین دلیل او تا این اندازه عصبانی شده است.

هاشمی‌نسب هم با گفتن جمله: «ایشان را نمی‌شناسم» سعی در گذر از این موضوع داشت. این اولین بار نیست که کادرفنی استقلال وارد حاشیه می شود و بدون شک آخرین بار هم نخواهد بود؛ اما اینکه اگر هر تیمی (تأکید می‌کنیم هر تیمی) بخواهد چنین کند، آیا چیزی از فوتبال و زیبایی‌هایش باقی می‌ماند؟ بدون شک دستیاران سرمربیان هر تیم وظایف مشخصی دارند و این را شخص سرمربی باید به آنها محول کند؛ اما اینکه دستیاران بخواهند در هر بازی با مربیان حریف یا سایر افراد درگیر شوند بیشتر شبیه به دعواهای گروهی در محلات است.

در فوتبال ما هستند کسانی که نفر اول یک تیم نبودند، اما معرفت و ادب بالایی داشتند و هنگام به وجود آمدن حاشیه تمام تلاش خود را برای برطرف شدن آن انجام می‌دادند و نه تنها محبوب هواداران رقیب که محبوب همه مردم بودند و هستند و خواهند بود؛ مثل کریم باقری و امثال او…

 

منبع: خبـر ورزشی