اختلافی که بین یحیی و نکو از بازی برگشت فولاد و پرسپولیس در فصل پیش آغاز شد در این فصل هم ادامه پیدا کرد و کار به‌جایی رسید که هر دو سرمربی در نشست خبری حسابی از خجالت یکدیگر درآمده و صدای پیشکسوتان و همبازیان سابق خود را هم درآوردند. در این بین ابتدا نکونام […]

- آشتی‌کنان نکونام و یحیی یا شروع جنجالی تازه؟

اختلافی که بین یحیی و نکو از بازی برگشت فولاد و پرسپولیس در فصل پیش آغاز شد در این فصل هم ادامه پیدا کرد و کار به‌جایی رسید که هر دو سرمربی در نشست خبری حسابی از خجالت یکدیگر درآمده و صدای پیشکسوتان و همبازیان سابق خود را هم درآوردند.

در این بین ابتدا نکونام مدعی شد که یحیی اشک تمساح می‌ریزد و او هم در جواب گفت که هرکس این حرف را خطاب به وی زده آدم بی‌خودی است! در ادامه نکونام هم مدعی شد که یحیی در حدی نیست که در موردش حرف بزند و این وسط علی خطیر هم وارد ماجرا شده و نکونام را بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران معرفی کرد. سرمربی پرسپولیس برای این‌که به این دعوا خاتمه داده باشد، گفت که دیگر جواب نکو را نخواهد داد.

حالا بعد از تقریبا یک‌ماه و نیم از این ماجرا قرار است سرخابی‌ها به‌مصاف یکدیگر بروند. تقابلی که توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد و باید دید نکو و یحیی حاضر می‌شوند سمت یکدیگر رفته و اختلافات را کنار بگذارند یا شاهد اتفاقات دیگری از سوی این دو همبازی قدیمی در تیم ملی خواهیم بود.

منبع: خبـر ورزشی