طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به گوش رسید. هنانوف که سومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و قراردادش با پرسپولیس به پایان خواهد رسید. این بازیکن که در طول دوران حضورش در پرسپولیس در پست‌های مختلفی بازی کرده، در […]

فوتبال, مدافع پرسپولیس - مدافع پرسپولیس فقط در یک صورت جدا می‌شود

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به گوش رسید. هنانوف که سومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و قراردادش با پرسپولیس به پایان خواهد رسید. این بازیکن که در طول دوران حضورش در پرسپولیس در پست‌های مختلفی بازی کرده، در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر یک نیمکت نشین بوده است.

هنانوف هم مثل سایر خارجی‌های پرسپولیس مطالباتی از این باشگاه دارد و برای دریافت آن نوتیس فرستاده است. از همین رو شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن و رفتنش به یک تیم شهرستانی در نیم فصل شنیده شد. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد که وحدت ترجیح می‌دهد فوتبالش را در پرسپولیس پیگیری کند و در این تیم بماند. او از زندگی در تهران راضی است و بازیکنان پرسپولیس هم رفیق شده است.

از همین رو خیلی دوست ندارد فضای جدیدی را تجربه کند. باشگاه پرسپولیس حتی اگر پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن بدهد هم مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد قبول خواهد کرد و قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند. با این حال هنانوف فقط در یک صورت پرسپولیس را ترک خواهد کرد. اگر یحیی گل محمدی این بازیکن را در لیست مازاد خودش در نقل و انتقالات زمستانی قرار دهد، این بازیکن به دنبال تیم جدیدی خواهد رفت.

یحیی از عملکرد وحدت راضی است و با توجه به کمبود بازیکن و همچنین مصدومیت پورعلی گنجی، بعید است با جدایی هنانوف موافقت کند. با این حال اگر پرسپولیس مجبور شود لیستش را برای جذب بازیکن جدید خالی کند و یحیی نام هنانوف را در لیست مازاد قرار دهد، این بازیکن راهی تیم دیگری خواهد شد. حتی ممکن است در صورت وقوع چنین اتفاقی، ابتدا باشگاه پرسپولیس قرارداد وحدت را تمدید کند و سپس او را با قراردادی قرضی به تیم دیگری بفرستد و یا با بازیکنی معاوضه کند.

منبع: خبـر ورزشی