آموزش کاراته کودکان، نه‌تنها به کودک شما دفاع شخصی می‌آموزد، بلکه بهترین راه برای تقویت اعتمادبه‌نفس، آموزش انضباط شخصی، افزایش تمرکز و … است.  باشگاه کاراته کودکان کیان کشفی راد، با ارائه تمامی خدمات مرتبط به ورزش کودک، شما را در تقویت قدرت جسمانی و ذهنی فرزندتان و آموزش سبک زندگی سالم به او همراهی […]

آموزش کاراته کودکان، نه‌تنها به کودک شما دفاع شخصی می‌آموزد، بلکه بهترین راه برای تقویت اعتمادبه‌نفس، آموزش انضباط شخصی، افزایش تمرکز و … است.

 باشگاه کاراته کودکان کیان کشفی راد، با ارائه تمامی خدمات مرتبط به ورزش کودک، شما را در تقویت قدرت جسمانی و ذهنی فرزندتان و آموزش سبک زندگی سالم به او همراهی می‌کند. در ادامه فواید و ضرورت آموزش این هنر رزمی به کودکان را بررسی می‌کنیم و شما را با مجموعه ورزشی کیان کشفی راد آشنا خواهیم کرد.

معرفی مجموعه کیان کشفی راد

کیان کشفی راد، استاد و قهرمان کاراته و همسر او شیرین موسوی، مربی کاراته و ورزش کودکان، با هدف رشد مهارت‌های حرکتی و ذهنی کودکان و نوجوانان، این مجموعه را تاسیس کردند. در این مجموعه ورزش‌های پایه و کاراته از رده‌های ابتدایی تا تخصصی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.
تجربه خوب ورزشی مربیان به آن‌ها کمک می‌کند تا تکنیک‌های ورزشی را به‌خوبی به کودکان انتقال دهند و قدم‌به‌قدم با آن‌ها پیش بروند. کیان کشفی راد، موسس و استاد باشگاه کاراته کودک، از سن ۵ سالگی و با ژیمناستیک وارد دنیای ورزش شد. او در سن ۸ سالگی کاراته را به‌عنوان ورزش حرفه‌ای خود انتخاب می‌کند و موفق به کسب قهرمانی آسیا می‌شود. کیان کشفی با سهمیه قهرمانان ملی، در دانشگاه شهید بهشتی به ادامه تحصیل پرداخت و تحصیلات عالی را در علوم ورزشی ادامه داد.
کیان کشفی راد مدرک مربیگری کاراته ملی و دانش لازم برای بدنسازی کودکان و رفتار حرکتی دارد. او از ۱۲سال پیش با شعار «زندگی سالم از کودکی با ورزش»، آموزش کاراته کودکان را آغاز کرد.

شیرین موسوی، همسر کیان کشفی راد است که از سن ۶سالگی ورزش را با اسکیت آغاز کرد و پس‌از دانشگاه در مسیر ورزش کاراته و مربیگری قرار گرفت. علاقه او به کودکان باعث شد تا مربیگری کودکان را به‌صورت تخصصی ادامه دهد. شیرین موسوی تجربه ناکامی در ورزش شنا، به علت وجود یک مربی بی‌تجربه را داد. به‌همین‌علت تلاش می‌کند تا بچه‌ها را به ورزش علاقه‌مند کند و باعث دوری آن‌ها از این دنیای سالم نشود. او اعتقاد دارد، بچه‌هایی شاد هستند که پدر و مادر شادی دارند. می‌توانیم این شادی و حال خوب را با ورزش مهمان خانه‌هایمان کنیم تا جسم و روحی سالم داشته باشیم.

این زوج ورزشکار، سلامت روحی و جسمی فرزندانتان را از طریق ورزش تضمین می‌کنند.

خدمات باشگاه کاراته کودکان کیان کشفی راد

ورزش باعث تندرستی و رشد مناسب کودکان خواهد شد. همچنین دنبال‌کردن یک رشته خاص ورزشی به آن‌ها در یافتن هدف و مسیر آینده‌شان کمک می‌کند. تمرین‌های گروهی ورزشی، فضای صمیمی و مثبتی را برای فرزندان شما با هم سن‌وسال‌هایشان ایجاد می‌کند. در این فضا، قدرت جسمی و ذهنی کودکان افزایش می‌یابد و روابط اجتماعی آن‌ها در این دنیای دیجیتال بهبود پیدا می‌کند. کلاس کاراته کودکان کیان کشفی راد این فضا را برای فرزندان شما ایجاد می‌کند. همچنین اگر کودک امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را نداشته باشد، این مجموعه امکان خدمات ورزشی خصوصی، آنلاین و آفلاین را ارائه می دهد.

باشگاه کاراته کودکان

باشگاه کاراته کودکان کیان کشفی، ورزش کاراته را به‎‌عنوان ورزش تخصصی انتخاب کرده است تا همزمان با تخلیه انرژی کودکان، آرامش و تمرکز بیشتری به آن‌ها هدیه بدهد. از خدمات تخصصی این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آمادگی جسمانی (kids active)
    هدف از آمادگی جسمانی کودکان، تضمین سلامت کودک و افزایش قدرت جسمانی آن‌ها با تمرین‌های پایه است. پس‌از گذراندن این دوره، کودکان برای دنبال‌کردن ورزش‌های تخصصی نیز آماده خواهند بود.
  • تمرین خانوادگی (Family TRAINING)
    والدین، الگوی فرزندان خود هستند. بنابراین اگر فرزندی ورزشکار می‌خواهید باید همراه او ورزش کنید. هدف از تمرین خانوادگی، پیروی خانواده از سبک زندگی سالم و الگوسازی برای کودکان است تا ورزش را رها نکنند.
  • حرکات اصلاحی
    یکی از مشکلات اصلی جوانان، نوجوانان و کودکان در دنیای امروز، ناهنجاری‌ ستون فقرات و اندام‌های حرکتی است. جلوگیری از پیش‌آمدن این ناهنجاری‌ها یا درمان آن‌ها از سنین کودکی، در رشد کودک بسیار موثر خواهد بود. این کار به کمک تمرینات حرکات اصلاحی با روش بازی، انجام می‌شود. در مجموعه کیان کشفی راد علاقه کودکان به بازی و فعالیت بدنی سنجیده و توسط برترین اساتید و متخصصین پزشکی ورزشی برای اصلاح پاسچر و ناهنجاری های اسکلتی قامتی هدایت می‌شود.
  • کاراته
    ورزش تخصصی مجموعه کیان کشفی راد، کاراته است. کاراته، هنر رزمی برای افزایش قدرت فیزیکی و ذهنی کودکان است. در آموزش کاراته کودکان در این مجموعه، ایمنی کودکان تضمین می‌شود و با افزایش تمرکز و تخلیه انرژی آن‌ها، عملکرد تحصیلی‌شان را بهبود می‌دهد. در این کلاس‌ها، هدف، افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان است تا در برابر فشارهای اجتماعی تسلیم نشوند.

فواید کلاس کاراته برای کودکان

مزایای یادگیری کاراته، فراتر از جنبه‌های فیزیکی آن است. کاراته، تمرکز و اعتمادبه‌نفس را در کودک شما افزایش می‌دهد و به او دفاع شخصی، نظم و سبک زندگی سالم می‌آموزد. از طریق تمرین هنرهای رزمی، مهارت‌های رهبری و اجتماعی در کودکان رشد می‌کند و همچنین احساس مسئولیت در آن‌ها افزایش می‌یابد. این ویژگی‌ها در تمام زمینه‌های زندگی آن‌ها، از فعالیت‌های تحصیلی تا روابط اجتماعی، تاثیر خواهد گذاشت. ذهن کودکان، تکنیک‌های کاراته را به‌سرعت یاد می‌گیرد و باعث رشد کودکان از نظر جسمی و روحی می‌شود و به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا به اوج پتانسیل خود برسند. آموزش کاراته کودکان مزایای زیادی برای آن‌ها دارد. مزیت اصلی این ورزش عبارت‌اند از:

  1. آموزش انضباط
    هنگام آموزش کاراته، تکرار مداوم حرکات مختلف به کودکان رعایت انضباط را می‌آموزد. با یکنواختی درس‌های کاراته، بچه‌ها یاد می‌گیرند منظم‌تر شوند و تکنیک‌های کاراته را با سرعت بیشتری انجام دهند.
  2. وزن مناسب و بدن سالم
    کنترل وزن کودکان در حفظ سلامت بدن آن‌ها بسیار اهمیت دارد. فعالیت بدنی منظم به رشد کودکان و تثبیت وزن بدن آن‌ها کمک می‌کند. کاراته با آموزش سبک زندگی سالم به کودک شما، او را به خوردن مواد غذایی سالم و مغذی عادت می‌دهد.
  3. ایجاد اعتمادبه‌نفس
    در کلاس های کاراته، مربیان نقش اساسی در شکل‌دادن اعتمادبه‌نفس در کودک دارند. آن‌ها از طریق تشویق مداوم و بازخورد سازنده، محیطی را ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود کودکان از پیشرفت فردی خود احساس رضایت داشته باشند.

در مجموعه ورزشی کیان راد، کودک شما می‌تواند به‌صورت گروهی، خصوصی و حتی آنلاین و در کمال امنیت و آرامش ورزش کند. سلامت جسمانی و ذهنی و حتی آینده فرزند شما، با دنبال‌کردن یک ورزش تخصصی تضمین می‌شود. کودک شما به‌عنوان هنرجوی کاراته، از نظر فیزیکی و ذهنی آموزش داده می‌شود. ورزش کودکان در سنین پایین باعث افزایش تمرکز آن‌ها و شکل‌دادن شخصیت و رفتارشان خواهد شد. بنابراین برای داشتن زندگی سالم با کودکی از ورزش، آموزش کاراته کودک خود را همین امروز با مجموعه تخصصی و حرفه‌ای کیان کشفی راد شروع کنید.

منبع: خبـر ورزشی