در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان دولت اقدام به واریز هدیه نقدی ۳ میلیونی در حساب حقوق بازنشستگان کرده است.   «حکمت کارت» در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از ابتدای آبان‌ماه جاری صادر شد که با شارژ ماهیانه این کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اقساطی کالا […]

در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان دولت اقدام به واریز هدیه نقدی ۳ میلیونی در حساب حقوق بازنشستگان کرده است.

 

«حکمت کارت» در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از ابتدای آبان‌ماه جاری صادر شد که با شارژ ماهیانه این کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اقساطی کالا و خدمات برای این دسته از بازنشستگان فراهم می‌شود که طی این مدت و تاکنون، بیش از ۳۴۰۰ بازنشسته برای دریافت این کارت ثبت نام کرده‌اند.

 

در این راستا صندوق بازنشستگی فولاد اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا کرده و با شارژ ماهیانه حکمت کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های مذکور برای کلیه بازنشستگان متقاضی سراسر کشور میسرشده است. بازنشستگان صندوق فولاد با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند بدون ضامن و بدون پیش پرداخت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه به صورت اقساطی با کارمزد ۲ درصد کالا و خدمات خریداری کنند.

اقتصادنیوز

+