سپاهانی‌ها دور از هیاهوی مسابقات مرگ و زندگی+عکس
سپاهانی‌ها دور از هیاهوی مسابقات مرگ و زندگی+عکس

، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر تلخ‌ترین هفته برای سپاهانی‌ها بود که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهند کرد. آنها تصور می‌کردند در هفته‌ای که دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، می‌توانند با پیروزی برابر ملوان، حتی اختلاف‌شان را در صدر جدول با سرخابی‌ها افزایش دهند،

شاگردان مورایس این روزها تمرینات سختی را با امیدواری نسبت به تغییر و تحولات جدول رده‌بندی پشت سر می‌گذرانند.

سپاهانی‌ها دور از هیاهوی مسابقات مرگ و زندگی (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر تلخ‌ترین هفته برای سپاهانی‌ها بود که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهند کرد. آنها تصور می‌کردند در هفته‌ای که دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، می‌توانند با پیروزی برابر ملوان، حتی اختلاف‌شان را در صدر جدول با سرخابی‌ها افزایش دهند، اما اگرچه اختلاف آنها با استقلال یک امتیاز بیشتر شد، اما عقب ماندگی شاید جبران ناپذیری را در تقابل با پرسپولیس تجربه کردند.
تا پیش از هفته ۲۷ همه چیز به سود سپاهان بود، اما با پیروزی سرخپوشان و تساوی شاگردان مورایس در نقش جهان، حالا تمام اردوی طلایی پوشان اصفهانی امیدوار به غفلت پرسپولیس است و بدون توجه به نتیجه بازی‌های جام حذفی متمرکز روی تمرین هستند، تا در صورت رقم خوردن این مهم، دیگر در سه بازی باقی مانده‌شان مقابل نفت مسجد سلیمان، پیکان و نفت مسجد سلیمان فرصت سوزی نکنند.

1868852
1868853
1868854
  • منبع خبر : ورزش 3