عرفان خزایی روحانی‌ای که به واسطه ورزش و بدنسازی که انجام می‌دهد حسابی معروف شده درباره این‌که آیا این ورزش با دین اسلام مغایرت دارد گفت: طبق مطالعات من تمام سبک زندگی رشته پرورش اندام اسلامی است و فقط اسم آمریکایی برای آن گذاشتند زیرا آمریکا در این رشته پیش‌قدم شد. عرفان خزایی روحانی‌ای که […]

عرفان خزایی روحانی‌ای که به واسطه ورزش و بدنسازی که انجام می‌دهد حسابی معروف شده درباره این‌که آیا این ورزش با دین اسلام مغایرت دارد گفت: طبق مطالعات من تمام سبک زندگی رشته پرورش اندام اسلامی است و فقط اسم آمریکایی برای آن گذاشتند زیرا آمریکا در این رشته پیش‌قدم شد.

عرفان خزایی روحانی‌ای که به واسطه ورزش و بدنسازی که انجام می‌دهد حسابی معروف شده درباره این‌که آیا این ورزش با دین اسلام مغایرت دارد گفت: طبق مطالعات من تمام سبک زندگی رشته پرورش اندام اسلامی است و فقط اسم آمریکایی برای آن گذاشتند زیرا آمریکا در این رشته پیش‌قدم شد. برخی از مدل‌های اقتصادی که در خارج از ایران وجود دارد هم اسلامی است اما در کشور ما اجرا نمی‌شود و خارجی‌ها اجرا می‌کنند. این سبک زندگی هم جزو مسائل اسلامی است که از ما دزدیده شده و حتی یک بدنساز بدون آن‌که مسلمان باشد، یک سبک زندگی اسلامی را پیش می‌گیرد.

هیکل ورزیده حاج‌آقا در باشگاه بدنسازی

خبرآنلاین

+