به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی احمدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از معلولان شهر بهارستان اظهار کرد: درک توانایی‌های معلولان و تلاش برای بهره گیری از ظرفیت‌های خوب آنان بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم به معلولین خدمت نمائیم. فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان، […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی احمدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از معلولان شهر بهارستان اظهار کرد: درک توانایی‌های معلولان و تلاش برای بهره گیری از ظرفیت‌های خوب آنان بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم به معلولین خدمت نمائیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان، افزود: عزم و اراده شهرداری بهارستان برای خدمت به آحاد مردم به ویژه معلولان مشهود و شایسته تقدیر است و موضوع مناسب سازی معابر و اماکن برای معلولان با جدیت پیگیری و نواقص موجود در این زمینه مرتفع شود.
وی بر لزوم همدلی بین آحاد شهروندان بهارستان تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین نیروی انسانی و انگیزه‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف در شهر بهارستان نهفته است که بایستی شناخته و از آنها استفاده شود.
احمدی بر لزوم همدلی بین آحاد شهروندان بهارستان تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین نیروی انسانی و انگیزه‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف در شهر بهارستان نهفته است که بایستی شناخته و از آنها استفاده شود.
وی اضافه کرد: معلولین باید ظرفیت‌های یکدیگر را بشناسند و برای رسیدن به تعالی در این شهر به همدیگر کمک کنند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید نیازها و مشکلات معلولان را بشناسند و برای رفع آنها تلاش کنند، تصریح کرد: گام‌های مؤثری برای رفع نیازهای معلولین در عرصه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، مسکن خانواده‌های دارای فرزند معلول و غیره در دولت سیزدهم برداشته شده که خدمت رسانی به این عزیزان با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

احمدی افزود: اداره بهزیستی با همکاری شهرداری و سایر نهادها بستر لازم را برای ارتباط بیشتر با معلولان و خانواده‌های آنان و ایجاد ساختارهای مورد نیاز به گونه‌ای فراهم سازند تا معلولین و خانواده‌های آنها خود به شهر اصفهان کمتر مراجعه کنند.

وی در ادامه: به دو انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه دشمنان علاقمند به تعالی کشور ما نیستد، ما نسبت به سرنوشت این کشور مسئولیت داریم، از این رو شرکت در انتخابات و تک تک آرا مردم باعث تعالی کشورمان می‌شود و هر کس می‌تواند در سرنوشت خود و آینده کشور سهیم باشد.

فرماندار اصفهان افزود: ما باید قدردان شهدای والامقام که با نثار جان خود امنیت و آسایش ما را تأمین کردند، باشیم و برای ادامه مسیر آنها که چیزی جز خدمت و پیشرفت این کشور نیست بیش از پیش گام برداریم.

فرماندار اصفهان با صندلی چرخدار راهی مراسم معلولان بهارستان شد

لازم به ذکر است، فرماندار اصفهان به منظور بررسی بیشتر مسائل و مشکلات مربوط به تردد معلولین و نحوه مناسب سازی معابر و اماکن، با صندلی چرخدار راهی مراسم تجلیل از معلولین شهر بهارستان شد و جدیت مسئولین را برای مناسب سازی معابر و غیره … مورد تأکید قرار داد.

منبع: مـهر