سکه بیت؛ ربات معامله‌گر ایمن و هوشمند
سکه بیت؛ ربات معامله‌گر ایمن و هوشمند

سکه بیت ربات معامله‌گر با رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است با هدف این که سرمایه و معاملات کاربران از هرگونه معامله پرخطر یا دارای […]

سکه بیت؛ ربات معامله‌گر ایمن و هوشمند

سکه بیت ربات معامله‌گر با رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است با هدف این که سرمایه و معاملات کاربران از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک به دور باشد و احتمال ضرر یا از دست رفتن سرمایه کاربران را به صفر می‌رساند. «سکه بیت» با تدوین استراتژی و جایگذاری در ربات‌ها، کسب درآمد محاسبه شده را برای کاربران خود  به صورت صد در صدی تضمین می‌کند. ادامه متن را بخوانید تا با این ربات معامله‌گر بیشتر آشنا شوید.

سکه بیت از کجا شروع کرد؟

سکه بیت حاصل تولید نرم افزاری قدرتمند از سال‌های ۱۳۹۴ تا به اکنون است، نرم افزاری که بارها توسط معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی به ارائه سرویس پرداخته است. این ربات معامله‌گر از اواسط سال ۱۴۰۱ ایجاد بسترهای لازم جهت ارائه‌ی این نرم افزار به صورت سرویس آنلاین و متمرکز را در دستور کار قرار داده است و با کمک گرفتن از  متخصصین و مشاورین فنی، تجاری، معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی بازطراحی و بروزرسانی شده و در اختیار عموم کاربران قرارگرفته است.

شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر مالک برند سکه بیت جزء یکی از انواع شرکت‌های تجاری در ماده ۲۰ قانون تجارت است که با شماره ثبت ۱۸۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۸۸۴۳۴ و کد اقتصادی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴۱۸۴ در بستر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و هویت احراز شده، آدرس دفاتر اصلی، شعب و نمایندگی‌ها به همراه شماره تماس‌های ثبت شه آنان و از طرفی داشتن سایت رسمی و شناسه مالیاتی و درگاه بانکی رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و نیز کسب نمادهایی مانند شامد اینماد و … موجب اعتماد کاربران شده است.

سکه بیت؛ ربات معامله‌گر ایمن و هوشمند

چه کسانی می‌توانند از سکه بیت استفاده کنند؟

استفاده از ربات معامله‌گر سکه بیت، بسیار آسان است و به گونه‌ای طراحی شده است که برای تمامی افراد در گرو‌های سنی مختلف با دانش متفاوت، استفاده راحتی داشته باشد. سکه بیت فضای کاربری آسان در عین حال هوشمند دارد. طراحی و برنامه نویسی ربات‌های معامله‌گر توسط کارشناسان سکه بیت در طول روز چندین بار به روزرسانی می‌شوند. همچنین پشتیبانی تلفنی، آنلاین ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آمادگی پاسخگویی به کاربران است تا هر گونه سوال یا چالش را برای کاربران خود رفع کنند.

مزایای استفاده از سکه بیت چیست؟

پیش از این که از هر رباتی استفاده کنید حتما به این سوال پاسخ دهید که آیا این ربات معامله‌گر می‌تواند در درآمدزایی شما تاثیری داشته باشد و درآمدی پیش‌بینی شده برای شما تضمین کند؟ اگر بتوانید به این سوال پاسخ مثبت با اطیمنانی بدهید باید به نکات دیگر نیز توجه کنید. سکه بیت تضمین درآمد محاسبه شده به صورت صد در صدی را به کاربران خود می‌دهد از سویی مزایایی دارد که آن را از دیگر ربات‌های معامله‌گر تفکیک می‌کند:

_ داشتن کیف پولی ایمن و اختصاصی کاربر تحت مالکیت و مدیریت خود و امکان  واریز و برداشت دلاری و ریالی آنی و خودکار

_ دارای زیر ساخت های قانونی و اعتماد ساز از جمله درگاه زرین پال و کد شامد اپلیکیشن و شناسه ملی و کد مالیاتی و شماره ثبت. داشتن درگاه بانکی معتبر مختص به سایت، متصل به سامانه شاپرک، زیر نظر بانک مرکزی

_ انتقال وجه داخلی در اپلیکیشن بدون کارمزد، روشی  سریع و آسان برای نقل و انتقالات درون برنامه‌ای

_ دارای دفتر مرکزی و امکان مراجعه حضوری جهت مشاوره و عقد قرارداد

_  امکان برداشت ریالی و دلاری در روز

_ احراز هویت سریع با مدارک هویتی و متصل به سامانه ثبت احوال کشور

_ امکان لغو قرارداد پیش از موعد و دریافت اصل سرمایه

_ تنوع ربات‌های معامله‌گر متناسب با توان مالی کاربران جهت سرمایه گذاری

_ امکان تبدیل داخلی دلار به ریال و بالعکس با کمترین کارمزد

_ نداشتن محدودیت در واریز یا برداشت‌ها

_ امکان دعوت دوستان و دریافت امتیاز

سکه بیت؛ ربات معامله‌گر ایمن و هوشمند

در پایان

یادتان باشد بات‌های معامله‌گر به خودی خود سودآور نیستند. موفقیت یک ربات تریدر به چندین فاکتور مهم وابسته است. اولین فاکتور دقت در برنامه‌نویسی نرم‌افزار است که سکه بیت با داشتن تیمی حرفه‌ای و متخصص در این زمینه، توانسته هر روزه در راستای ارتقای نرم‌افزار خود گام بردارد. همچنین ربات براساس استراتژی که برای آن تعریف شده معاملات را انجام می‌دهد. پس موفقیت یک ربات مستقیما به صحیح بودن استراتژی معاملاتی شما برمی‌گردد. ربات تریدری موفق است که یک تریدر موفق، استراتژی صحیحی را برای آن طرح‌ریزی کرده باشد. از سویی عواملی که باعث تغییر در بازار می‌شوند باید رصد شوند و با توجه به آن تصمیمات گرفته شوند تا امکان ضرر و زیان به شدت کاهش پیدا کند. در این مورد نیز سکه بیت، تیم متخصص و حرفه‌ای و کارآمد است که تلاش دارد بهترین معاملات را انجام دهند و کاربران را به بهترین درآمدزایی ممکن برسانند. برای پاسخ به هر سوال و ابهامی نیز می‌توانید از طریق “صفحه ارتباط با ما” با تیم سکه بیت در تماس باشید. سکه بیت تلاش دارد در کمترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

 

 

منبع: اطلاعات انلاین