به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۰ شب ۱۸ تیرماه پارسال با شکایت مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آغاز شد. وی که با پلیس تماس گرفته بود گفت: در بزگراه امام علی و در جریان تصادف ساختگی به دام ۴ سارق مسلح افتاده و آنها با […]

به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۰ شب ۱۸ تیرماه پارسال با شکایت مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آغاز شد.

وی که با پلیس تماس گرفته بود گفت: در بزگراه امام علی و در جریان تصادف ساختگی به دام ۴ سارق مسلح افتاده و آنها با تهدید اسلحه و شلیک تیر به پایش خودرو لندکروز وی را دزدیده اند.

با این تماس ماموران پیگیر ماجرا شدند و علی صفایی که از ناحیه پا هدف شلیک قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد.

وی پس از درمان به ماموران گفت: در ترافیک اتوبان امام علی (ع)  سوار بر خودرو لندکروز مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. من کمی جلوتر در زیر پل همت خروجی غرب توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. اما همان موقع  ۳ مرد با کلت کمری از  پیاده شدند و گفتند که مامور امنیتی هستند. یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست که ریموت ماشین را به آن‌ها بدهم اما مقاومت کردم که به پای چپم شلیک کرد و دومین نفر، تیر دیگری به پایم زد. چون ماشینم روشن شد دونفر سوار ماشینم شدند و گریختند و دو نفر دیگر هم بعد از گرفتن گوشی موبایلم  با خودرو خودشان فرار کردند.

ماموران به بررسی پرداختند و با اطلاعاتی که از شاکی و شاهدان گرفته بودند چهار متهم را دستگیر کردند.

قرار بود متهمان دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند اما این جلسه به خاطر عدم انتقال ۳ متهم از زندان به دادگاه به روزهای بعد موکول شد.

این در حالی است که شاکی پرونده برای متهمان اشد مجازات خواسته است.

علیرضا دبیر

منبع خبر: رکنـا