اونیون برلین و رئال مادرید در چارچوب بازی های هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند. بازی با دو حمله بسیار خطرناک اونیون برلین آغاز شد و میزبان نزدیک بود خیلی زود به گل برتری برسد؛ اما سوپرواکنش کپا آریزابالاگا مانع از این امر شد. در ادامه رئال مادرید کنترل بازی را […]

اونیون برلین و رئال مادرید در چارچوب بازی های هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند. بازی با دو حمله بسیار خطرناک اونیون برلین آغاز شد و میزبان نزدیک بود خیلی زود به گل برتری برسد؛ اما سوپرواکنش کپا آریزابالاگا مانع از این امر شد. در ادامه رئال مادرید کنترل بازی را در دست گرفت موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه اونیون برلین ایجاد کرد. جود بلینگام، خوسلو و فده والورده فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، اما هر کدام به نحوی از دست رفت. رئال مادرید به بازی هجومی خود ادامه داد تا این‌که در آخرین دقایق نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شد. اما پنالتی کم‌دقت لوکا مودریچ را دروازه‌بان میزبان مهار کرد. پس از از دست رفتن پنالتی، اونیون برلین بلافاصله صاحب ضد حمله شد و کوین فولاند روی اشتباه مرگبار آلابا دروازه رئال مادرید را باز کرد. 

رئال مادرید در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام داد و در خلق موقعیت موفق‌تر بود. با اضافه شدن تونی کروس به ترکیب مادریدی‌ها در نیمه دوم، گردش توپ شاگردان آنچلوتی موثرتر و سریع‌تر صورت می‌گرفت. رئال مادرید در دقایق ۶۱ و ۷۲، دو بار با ضربه سر خوسلو به گل رسید و از اونیون برلین پیش افتاد. سپس اونیون برلین توسط شوت پشت محوطه جریمه الکس کرال به گل تساوی رسید تا استادیوم بار دیگر منفجر شود. اما باز هم این پایان کار نبود و دنی سبایوس در دقیقه ۸۹ گل‌ پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند. شوت زمینی سبایوس از پشت محوطه جریمه به تور دروازه میزبان بوسه زد.

پایان تور اروپایی منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن/ اونیون برلین مقابل پادشاه کم آورد

کپنهاگن و گالاتاسارای در آخرین بازی مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تیم دانمارکی به پایان رسید. بدین ترتیب کپنهاگن با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک هشتم صعود کرد و گالاتاسارای نیز با ۵ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و راهی لیگ اروپا شد. این در حالی است که در ابتدا تصور می شد در این گروه کپنهاگن کمترین شانس صعود را داشته باشد. لوکاس لراگر در این بازی هم گل زد و هم اخراج شد.

پایان تور اروپایی منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن/ اونیون برلین مقابل پادشاه کم آورد

دو تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ در چارچوب آخرین بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف هم بودند که این بازی با برتری ۱-۰ تیم توماس توخل همراه شد. در روزی که شیاطین سرخ برای صعود به کسب سه امتیاز و نتیجه تساوی در دیگر بازی گروه نیاز داشتند، خطر چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. شاگردان تن هاخ با چهار شکست طی ۶ بازی به عنوان قعرنشین با مسابقات اروپایی خداحافظی کردند.

در روزی که منچستریونایتد برای صعود از گروهش به نتایج متفاوتی نیاز داشت، آن‌ها با متحمل شدن چهارمین شکست خود به عنوان قعرنشین از رقابت‌های اروپایی حذف شدند. در تئاتر رویاها معجزه رخ نداد و منچستریونایتد نه تنها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، بلکه در ادامه فصل در هیچ رقابت اروپایی حاضر نخواهد شد.

پایان تور اروپایی منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن/ اونیون برلین مقابل پادشاه کم آورد

در گروه D امشب اینتر میزبان رئال سوسیداد بود. رئال سوسیداد با انجام یک بازی شجاعانه در سن سیرو نتیجه دلخواه خود را کسب کرد و صدرنشین شد. شاگردان سیمونه اینزاگی موفق نشدند خطرات چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. آنها احتمالا باید در دور بعد منتظر یک چالش بزرگ باشند. 

پایان تور اروپایی منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن/ اونیون برلین مقابل پادشاه کم آورد

منبع: خبـر ورزشی