با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۹ تومان اعلام شده است. کل سود وام به ۹۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۹۰ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۷۲ تومان […]

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۹ تومان اعلام شده است. کل سود وام به ۹۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۹۰ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۷۲ تومان خواهد بود.

آغاز به کار بانک صادرات و دسته بندی خدمات این مجموعه

بانک صادرات ایران به صورت رسمی در پانزدهم شهریورماه ۱۳۳۱ با سرمایه اولیه ۲ میلیون تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خدمات محدود داشت اما اکنون در تمامی حوزه‌های بانکداری اعم از الکترونیک، تسهیلات و تعهدات، سپرده گذاری، کارت‌های بانکی و خدمات اینترنتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. ضمنا این بانک برای خدمت رسانی به مشتریان خارج کشور در کشورهایی مانند آلمان و افغانستان شعبه‌هایی را راه اندازی کرده است.

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت

در این خبر به بررسی نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت پرداخته ایم.

در این خبر به بررسی نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت پرداخته ایم.

این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.

وام فوری بانک رسالت بدون سپرده و با سفته هم امکان‌پذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید.

پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد.

شرایط دریافت وام:

در زمان دریافت تسهیلات، وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد

وام تسویه‌ نشده نداشته باشد.

نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام:

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است.

برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.