بازیکنان سپاهان در آستانه دیدار برابر فولاد خوزستان دست به یک کار تحسین‌برانگیز زدند و با مشارکت مالی یکدیگر به آزادی یک زندانی که گفته می‌شود سال‌ها به دلیل بدهی مالی در زندان بوده است، کمک کردند. تیم فوتبال سپاهان آماده دیدار روز پنج‌شنبه می‌شود که بلافاصله پس از پایان دربی ۱۰۲ پایتخت آغاز می‌شود […]

- اقدام خیر بازیکنان سپاهان برای یک فرد خاص

بازیکنان سپاهان در آستانه دیدار برابر فولاد خوزستان دست به یک کار تحسین‌برانگیز زدند و با مشارکت مالی یکدیگر به آزادی یک زندانی که گفته می‌شود سال‌ها به دلیل بدهی مالی در زندان بوده است، کمک کردند.

تیم فوتبال سپاهان آماده دیدار روز پنج‌شنبه می‌شود که بلافاصله پس از پایان دربی ۱۰۲ پایتخت آغاز می‌شود و شاگردان مورایس در صورت شکست استقلال می‌توانند حتی با پیروزی بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

با وجود تغییرات و تحولات خبرسازی که در اصفهان رخ داد، بازیکنان سپاهان زیر نظر مورایس روزهای خوشی را تجربه می‌کنند و یکی از اهداف آنها اگرچه به صراحت آن را بیان نمی‌کنند، کسب قهرمانی در ۳ جامی است که در لیگ ایران و آسیا پیش‌روی آنها قرار دارد؛ اتفاقی که تاکنون هیچ تیم ایرانی‌ای موفق به رقم زدن آن نشده است.

منبع: خبـر ورزشی