بوستون سلتیکس هفدهمین برد فصلش را کسب کرد
بوستون سلتیکس هفدهمین برد فصلش را کسب کرد

در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال ان‌بی‌ای، بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۰- ۱۱۳ کلیولند کاوالیرز را شکست داد و هفدهمین برد فصلش را مقتدرانه جشن گرفت. در این دیدار  جیسون تاتوم و جیلن براوون دو فوروارد سرشناس سلتیکس با کسب ۲۵ امتیاز نقش پررنگی در برد تیم خود داشتند و در آنسوی میدان تلاش‌های […]

- بوستون سلتیکس هفدهمین برد فصلش را کسب کرد

در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال ان‌بی‌ای، بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۰- ۱۱۳ کلیولند کاوالیرز را شکست داد و هفدهمین برد فصلش را مقتدرانه جشن گرفت. در این دیدار  جیسون تاتوم و جیلن براوون دو فوروارد سرشناس سلتیکس با کسب ۲۵ امتیاز نقش پررنگی در برد تیم خود داشتند و در آنسوی میدان تلاش‌های  داناوان میچل گارد کاوالیرز که ۲۹ امتیاز برای تیم خود به ثبت رساند ثمربخش نبود.

در دیگر دیدار مهم امروز دالاس ماوریکس تیم سوم کنفرانس غرب در دیداری خانگی  ۱۲۷ – ۱۲۵  لس آنجلس لیکرز را شکست داد. در این بازی لوکا دانچیچ گارد دالاس با کسب ۳۳ امتیاز، شش ریباند و ۱۷ پاس منجر به امتیاز بیشترین نقش را در برد تیم خود ایفا کرد. در آنسوی میدان آنتونی دیویس و لبران جیمز به ترتیب با کسب ۳۷ و سی و سه امتیاز ستارگان میدان بودند.

دنور ناگتس قهرمان فصل پیش این مسابقات ۱۱۴- ۱۰۶  شیکاگو بولز را شکست داد. کوبی وایت و نیکولا ووکیچ دو بازیکن شیکاگو به ترتیب با کسب ۲۷ و ۲۶ امتیاز ستارگان میدان بودند.

نتایج سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

فنیکس سانز ۱۱۹ – ۱۱۶  گلدن استیت وری یرز 

لس آنجلس کلیپرز ۱۱۹ – ۹۹ ساکرامنتو کینگز 

این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری ۹ دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلاهاما و دالاس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران