استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا
استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا

عدم پیشرفت در واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث شده صدور مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به شدت در خطر باشد.  موضوعی که مسئولان AFC نیز در گفتگو با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به آن اشاره کرده و خواستار ارائه مدارک جدید از روند پیشرفت خصوصی‌سازی دو […]

- استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا

عدم پیشرفت در واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث شده صدور مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به شدت در خطر باشد. 

موضوعی که مسئولان AFC نیز در گفتگو با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به آن اشاره کرده و خواستار ارائه مدارک جدید از روند پیشرفت خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده‌اند.

همچنان روند واگذاری دو باشگاه در وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی مسکوت مانده و تنها موضوع رخ داده اظهارنظر وزیر ورزش و انتشار آگهی واگذاری است، اما اینکه در این شرایط اقتصادی و با توجه به وضعیت بسیار بد مالی و بدهی پرسپولیس و استقلال خریداری پیدا شود جای ابهام دارد. 

به نظر می‌رسد مسئولان باید هر چه سریع‌تر چاره‌ای بیندیشند تا کار به روز‌های آخر کشیده نشود و تضمین خطرناکی که داده شده به خوبی اجرایی شود تا شاهد حذف دو تیم پرطرفدار از آسیا نباشیم.

باشگاه خبرنگاران