کاپیتان انگلیس روز سه‌شنبه به انگلیس بازگشت و به تیمش کمک کرد تا منچستریونایتد را ۱-۰ در اولدترافورد شکست دهد. کین بعد از مسابقه با لورا وودز مجری تی‌ان‌تی اسپورت و همچنین ریو فردیناند و پل اسکولز درباره زندگی جدید خود در آلمان صحبت کرد. او گفت: «خارج از زمین چیزهای زیادی وجود دارد که […]

- شوخی عجیب یک اسطوره با کاپیتان تیم ملی

کاپیتان انگلیس روز سه‌شنبه به انگلیس بازگشت و به تیمش کمک کرد تا منچستریونایتد را ۱-۰ در اولدترافورد شکست دهد. کین بعد از مسابقه با لورا وودز مجری تی‌ان‌تی اسپورت و همچنین ریو فردیناند و پل اسکولز درباره زندگی جدید خود در آلمان صحبت کرد. او گفت: «خارج از زمین چیزهای زیادی وجود دارد که باید آنها را حل کرد، از مجوز کار گرفته تا یافتن خانه و پیدا کردن مدارس.» فردیناند به سرعت مداخله کرد و به شوخی گفت: «تو که خودت این کارها را نمی‌کنی، افراد دیگر این کارها را برای تو انجام می‌دهند.»

کین ۳۰ ساله به سرعت از خود دفاع کرد و به کارشناسان اطمینان داد که تا جایی که می‌تواند خودش کارها را انجام می‌دهد اگرچه از خانواده نیز کمک می‌گیرد.

این مهاجم از دوران حضورش در آلمان لذت می‌برد و مطمئن است تیمش می‌تواند به مراحل آخر لیگ قهرمانان برسد. بایرن پس از شکست یونایتد در خانه و خارج از خانه و تنها یک تساوی در شش بازی و پنج پیروزی دیگر، صدرنشین گروه شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی