به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فوتبال گستردگی فراوانی دارد و حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تحت الشعاع قرار داده است. فوتبال یک پدیده اجتماعی است و هر هفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور […]

- اجرای سقف قرارداد‌ها تاثیر بسزایی در صدور مجوز حرفه‌ای داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فوتبال گستردگی فراوانی دارد و حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تحت الشعاع قرار داده است. فوتبال یک پدیده اجتماعی است و هر هفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور فوتبال را تماشا می‌کنند که بسیار حائز اهمیت است. بی شک اگر ورزشگاه‌های کشور ظرفیت بزرگی داشتند، فردا در دربی تهران حدود سیصدهزار نفر به ورزشگاه می‌آمد.

وی درباره شرایط فوتبال استان اردبیل افزود: هم اکنون از این استان دو تیم در لیگ دسته اول و یک تیم در لیگ دسته دوم حضور دارند و فوتبال اردبیل درصورت تامین زیر ساخت‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اردبیل بازیکنان بزرگی همچون علی دایی و کریم انصاریفرد را معرفی کرده است و علی دایی اسطوره اردبیلی فوتبال افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است. افتخارات علی دایی در عرصه مربیگری و فوتبالیست بودن قابل ستایش است و نقش اساسی در فوتبال ملی داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت نامناسب ورزشگاه علی دایی اردبیل گفت: این ورزشگاه باید با حمایت استاندار اردبیل و مسئولان به صورت ویژه احیا شود. در زمان افتتاح این ورزشگاه شور و حال خاصی به وجود آمد. همچنین اردبیل باید توجه ویژه خود را به فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان نیز معطوف کند.

تاج در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای غزه و محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل آور شد: آموزش پرورش و دانشگاه‌ها موتور توسعه فوتبال هستند و نقش به سزایی در رشد وتوسعه فوتبال دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح سقف قرارداد‌ها گفت: این امر در صدور مجوز حرفه‌ای و حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

گفتنی است، در پایان این مجمع قابل امدادی به عنوان نماینده هیئت فوتبال شهرستان‌ها و احمد آقایی به عنوان نماینده باشگاه‌های استان با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا