به گزارش زیرنویس، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول چند فقره شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در خرید و فروش املاک، به لحاظ حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده و دستگیری کلاهبردار در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان […]

به گزارش زیرنویس، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول چند فقره شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در خرید و فروش املاک، به لحاظ حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده و دستگیری کلاهبردار در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی و رعایت کلیه جوانب پرونده، اشرافیت اطلاعاتی، تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی پلیسی، هویت فرد کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از مواجه با اسناد و مدارک پیش رو به ۲۰ فقره کلاهبرداری با شیوه تقلب در فروش املاک اعتراف و مشخص شد که با این روش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

محمدی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و فریب چربی زبانی‌های کلاهبرداران را نخورده و هرگونه معاملات را در مراکز مجاز انجام دهند و در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

دستگیری رانندگان متخلف و مخل نظم و انضباط در اتوبان پاسداران تبریز

معاون فرهنگی و  اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی نیز از دستگیری رانندگان متخلف و مخل نظم و انضباط در اتوبان پاسداران تبریز خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی با اعلام این خبر، گفت: در پی حرکات جنون سرعت و انجام حرکات خطرناک دو راننده در اتوبان پاسداران تبریز که باعث اختلال در نظم عمومی و انضباط ترافیکی شده بودند شناسایی و توقیف خودروها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی افزود: ماموران بلافاصله این دو راننده متخلف را شناسایی و آنان را دستگیر و خودروهای آن‌ها نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت تکمیل سیر مراحل، به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر: رکنـا