اینجا همه کیف می‌کنند، حتی تیم‌های رقیب
اینجا همه کیف می‌کنند، حتی تیم‌های رقیب

مدافع تراکتور از امیدواری برای کسب سهمیه آسیایی صحبت می‌کند.

مدافع تراکتور از امیدواری برای کسب سهمیه آسیایی صحبت می‌کند.

استثنایی، توصیف مدافع تراکتور از جو یادگار

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور خمس سیر صعودی خود را طی می‌کند. محمد حسینی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود اما خدا را شکر ۳ امتیاز قسمت ما شد و در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و با احترام به پیکان می‌توانستیم ۴ گل بزنیم و کار را تمام کنیم اما متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم شرایط جوی اجازه فوتبال بازی کردن به ما را نداد چرا که ما از عقب زمین بازیسازی می‌کنیم و شرایط برای ما سخت و پیچیده شد.

وی با تشکر از داور مسابقه ادامه داد: به آقای شریفی که هم استانی بنده هم هست برای قضاوت خوبی که داشتند تبریک می‌گویم و داوری به نظرم مشکلی نداشت و به تیم داوری تبریک می‌گویم.

این بازیکن درمورد اینکه جایگاه چهارمی را از گل گهر گرفتند گفت: بنده به کسب رتبه چهارم جدول خیلی امید داشتم و می‌دانستم با پیروزی در بازی‌ها به این رتبه می‌رسیم و سهمیه آسیایی در دسترس‌مان قرار بگیرد و فعلا خدا را شکر این رتبه را مال خود کردیم و انشاالله اگر همین شرایط را ادامه دهیم فکر می‌کنم با ۳.۴ اختلاف نسبت به گل‌گهر چهارم جدول شویم و امیدوارم با کسب سهمیه آسیایی لیگ را تمام کنیم.

1795480

مدافع تراکتور در مورد جو یادگار امام توضیح داد: حضور هواداران و جوی که به ورزشگاه می‌دهند استثنایی است و به نظر من نه فقط تیم ما بلکه تیم‌های مهمان هم از این جو لذت می‌برند و حضورشان دلگرمی و انگیزه مضاعفی به ما می‌دهد و شاید در برخی مقاطع بازی آن‌قدر فشار به تیم حریف می‌آورد که کارشان گره می‌خورد و خدا را شکر که این هواداران را داریم و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کنند یا خیر گفت: من که نمی‌توانم قول قهرمانی فصل بعد را بدهم و باشگاه و آقای خمس باید این قول را بدهند ولی به نظرم برای قهرمانی باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم باشد و امیدوارم اتفاقات مثبتی در ادامه بیفتد.

حسینی یادآور شد: آقای خمس نیازی به تعریف و تمجید بنده ندارد و کل فوتبال ایران از شیوه هجومی ایشان آگاه شده‌اند و ما هم این سبک را خیلی دوست داریم چرا که بسیار ریسک‌پذیر کار می‌کند و این سبک بازی لذت فوق‌العاده‌ای به فوتبال‌‌دوستان می‌دهد و امیدوارم فوتبال ایران یه سمتی برود که همه تیم‌ها هجومی کار کنند و هواداران لذت ببرند.

  • منبع خبر : ورزش 3