به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران و سرداران شهید عبوری از صبح چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری آغاز شد. در اولین روز مسابقات در وزن وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا علیجان زاده با نتیجه ۱۰ بر صفر […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران و سرداران شهید عبوری از صبح چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری آغاز شد.

در اولین روز مسابقات در وزن وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا علیجان زاده با نتیجه ۱۰ بر صفر در مقابل نماینده استان یزد پیروز شد و در وزن ۶۵ کیلوگرم، آرمین حبیب زاده نماینده مازندران با نتیجه ۱۳ بر ۳ در برابر حیدری نماینده خراسان رضوی به برتری دست یافت.

همچنین در جدال ۲ مازندرانی در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری برنده نبرد با علی مؤمنی شد و مهدی ویسی در وزن ۵۷ کیلوگرم در برابر نماینده بوشهر به برتری دست یافت.

میلاد والی زاده در برابر نماینده آذربایجان شرقی با نتیجه ۱۱ بر صفر و آرش هاشمی در وزن ۹۷ کیلوگرم برابر کشتی گیر استان مرکزی به پیروزی رسید و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به دلیل مصدومیت انصراف داد و از مسابقات کناره گیری کرد.

علیرضا رکابی در وزن ۹۷ کیلوگرم با امتیاز عالی در برابر کشتی گیر استان هرمزگان و محمد حسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم در برابر محمد رضا حسینیان و عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم در برابر سبزعلی از لرستان و پیمان نعمتی در وزن ۶۵ کیلوگرم به برتری رسیدند.

محمد رضا باقری با نتیجه ۶ بر ۵ در برابر سید حسن عبادی، کیان محمود جانلو در برابر مرتضی قربانی، ابراهیم الهی در برابر محمودی از سمنان در وزن ۶۵ کیلوگرم، ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم در برابر رضا علیجان زاده، ویسی در برابر سنچولی از گلستان در وزن ۵۷ کیلوگرم و میلاد والی زاده در برابر کشتی گیر قم در وزن ۵۷ کیلوگرم صاحب برتری شدند.

این مسابقات تا روز جمعه ادامه دارد.

منبع: مـهر