کنگره‌ی جهانی موبایل یا نمایشگاه MWC از ۲۶ تا ۲۹ فوریه سال ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. اگرچه هنوز چند ماه تا برگزاری این رویداد باقی مانده، شرکت ناتینگ از حالا انتشار دعوت‌نامه برای شرکت در نمایشگاه را آغاز کرده است. طبق گزارش Android Authority، ناتینگ پیش‌ازاین نیز از نمایشگاه جهانی […]

کنگره‌ی جهانی موبایل یا نمایشگاه MWC از ۲۶ تا ۲۹ فوریه سال ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. اگرچه هنوز چند ماه تا برگزاری این رویداد باقی مانده، شرکت ناتینگ از حالا انتشار دعوت‌نامه برای شرکت در نمایشگاه را آغاز کرده است.

طبق گزارش Android Authority، ناتینگ پیش‌ازاین نیز از نمایشگاه جهانی MWC برای معرفی محصولات جدیدش استفاده کرده بود.

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، ناتینگ فون ۱ را در سال ۲۰۲۲ معرفی و همکاری با کوالکام برای ناتینگ فون ۲ را در MWC 2023 اعلام کرد؛ بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت یا حتی مستقیماً کارل پی سرنخ‌ها و نکات جالبی از محصول بعدی این برند را منتشر کنند.

پوستر تازه‌منتشرشده‌ی ناتینگ می‌گوید: «تاریخ را ذخیره کنید؛ ۲۷ فوریه (۸ اسفند).» با پیام رمزآلود Nothing to See که به‌نظر می‌رسد اشاره‌ای واضح به گوشی جدید ناتینگ است.

پوستر ناتینگ برای MWC

می‌دانیم که ناتینگ در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی است. هنوز جزئیات زیادی از این دستگاه منتشر نشده است؛ اما شایعات به گوشی هوشمند جدیدی با نام Nothing Phone (2a) اشاره می‌کنند. این دستگاه که قبلاً چندین گواهینامه‌ی مخصوص گوشی هوشمند را دریافت کرده، ممکن است با شماره‌مدل AIN142 عرضه شود.

شایعه شده است که سری جدید گوشی ناتینگ از نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با حفره‌ی دایره‌ای دوربین سلفی بهره خواهد برد. تصویر فاش‌شده از آن سیستم نوری معروف گلیف را نشان می‌دهد که در پنل پشتی قرار گرفته است.

به‌طورکلی، جزئیات مربوط به این گوشی، ازجمله اینکه دستگاه مذکور ناتینگ فون ۳ یا گوشی ۲a خواهد بود، هنوز در دست نیست.
سال گذشته نزدیک به همین تاریخ، ناتینگ ارائه‌ی مشخصات اولیه‌ی ناتینگ فون ۲ را آغاز کرد. اکنون با نزدیک‌شدن به تاریخ رونمایی، شایعات بیشتری از سری جدید گوشی ناتینگ منتشر می‌شوند.

انتظار می‌رود در روزهای آینده، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این محصول باشیم. فعلاً قیمت گوشی ناتینگ فون ۳ برای‌مان نامشخص است.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین