در حساس ترین دیدار شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم نیوکاسل و میلان به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال نزدیک و تماشایی در نهایت با برتری ۲-۱ میلان خاتمه یافت. با این نتیجه و با توجه به تساوی پاری سن ژرمن و دورتموند، میلان با قرار گیری در رتبه […]

در حساس ترین دیدار شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم نیوکاسل و میلان به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال نزدیک و تماشایی در نهایت با برتری ۲-۱ میلان خاتمه یافت.

با این نتیجه و با توجه به تساوی پاری سن ژرمن و دورتموند، میلان با قرار گیری در رتبه سوم گروه راهی لیگ اروپا شد و نیوکاسل نیز با وجود نمایش‌های قابل تحسینش، با ادامه بازی‌ها خداحافظی کرد.

آتش بازی پورتو در شب صعود و گلزنی طارمی/ باخت بارسا در شام آخر

دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. زنبورها صعود خود را مسجل کرده‌اند و پاریسی ها هم با یک تساوی ۱-۱ توانستند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنند.

آتش بازی پورتو در شب صعود و گلزنی طارمی/ باخت بارسا در شام آخر

دو تیم اتلتیکو مادرید و لاتزیو در چارچوب هفته شش لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲-۰ تیم اسپانیایی به پایان رسید. پیش از این دیدار صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم قطعی شده بود و دیدار امشب تنها برای تعیین صدرنشین بود. شاگردان سیمئونه توانستند با دو گل آنتوان گریزمان و ساموئل لینو کار حریف را در مادرید تمام کنند. 

آتش بازی پورتو در شب صعود و گلزنی طارمی/ باخت بارسا در شام آخر

در جریان دیداری تقریبا تشریفاتی از هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رویال آنتورپ و بارسلونا در شهر آنتورپ بلژیک مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با شکست ۳-۲ بلوگرانا به پایان رسید. تیم ژاوی در فاز دفاعی بازهم ناامیدکننده ظاهر شد و مهم‌تر از آن، دو اشتباه بچه‌گانه از اوریول رومئو پیروزی را تقدیم بلژیکی‌ها کرد. بارسلونا با وجود این شکست، به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد. آنتورپ نیز که تا هفته پنجم صفر امتیاز به دست آورده بود، مقابل تیم بزرگ بارسا اولین پیروزی خود را جشن گرفت.

آتش بازی پورتو در شب صعود و گلزنی طارمی/ باخت بارسا در شام آخر

در یکی از بازی‌های هفته ششم و پایانی گروه H لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مثل همیشه مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت. تیم‌های پورتو و شاختار دونتسک در شرایطی در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم ۹ امتیاز از پنج دیدار اخیرشان داشتند و برای کسب پیروزی و راهیابی به‌عنوان دوم تیم پس از بارسلونا در این گروه تلاش می‌کردند که شانس یاران طارمی با توجه به تفاضل گل بهتر و برتری در بازی رفت بیشتر بود. در پایان تیم پورتو با برتری ۵-۳ و گلزنی مهدی طارمی جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.

آتش بازی پورتو در شب صعود و گلزنی طارمی/ باخت بارسا در شام آخر

منبع: خبـر ورزشی