تعداد بیماران تنفسی در آمریکا به شدت افزایش یافت
تعداد بیماران تنفسی در آمریکا به شدت افزایش یافت

ایندیپندنت نوشت: بر اساس این گزارش، نیویورک در ماه دسامبر افزایش قابل توجهی در آمار مراجعه بیماران با بیماری تنفسی به بیمارستان داشته است.به گزارش نیویورک‌پست، کووید-۱۹ تنها بیماری تنفسی نیست که ایالت نیویورک و بخش‌های جنوبی کشور را تهدید می‌کند و در میان مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، مبتلایان به آراس‌وی (ویروس سنسیشال تنفسی) و آنفولانزا […]

- تعداد بیماران تنفسی در آمریکا به شدت افزایش یافت

ایندیپندنت نوشت: بر اساس این گزارش، نیویورک در ماه دسامبر افزایش قابل توجهی در آمار مراجعه بیماران با بیماری تنفسی به بیمارستان داشته است.
به گزارش نیویورک‌پست، کووید-۱۹ تنها بیماری تنفسی نیست که ایالت نیویورک و بخش‌های جنوبی کشور را تهدید می‌کند و در میان مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، مبتلایان به آراس‌وی (ویروس سنسیشال تنفسی) و آنفولانزا نیز دیده می‌شود.
سرپرست مرکز بهداشت ایالت دالاس در گفتگو با ای‌بی‌سی‌نیوز گفت که «این یک ویروس یا یک پاتوژن جدید نیست، در واقع این‌ها همان ویروس‌های بیماری‌های فصلی‌اند که همزمان افراد را مبتلا کرده‌اند».
از سوی دیگر، دکتر کریستین انگلاند که در کلینیک کلیولند پیش‌تر درباره احتمال گسترش دوباره کووید هشدار داده بود، می‌گوید: مهم‌ترین چیز این است که واکسن‌ها را به‌موقع بزنید، به‌ویژه واکسن کووید-۱۹. وقتی بیمارید در خانه بمانید و دست‌هایتان را بشویید.

منبع: اطلاعات انلاین