ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی ۱۰۲
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی ۱۰۲

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دربی ۱۰۲ به مصاف تیم استقلال در ورزشگاه آزادی می‌رود که وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد. سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با برد برابر هوادار توانستند طلسم ناکامی‌های خود را بعد از ۶ هفته بشکنند و به آرامش نسبی برسند. آن‌ها به […]

- ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی ۱۰۲

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دربی ۱۰۲ به مصاف تیم استقلال در ورزشگاه آزادی می‌رود که وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد.

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با برد برابر هوادار توانستند طلسم ناکامی‌های خود را بعد از ۶ هفته بشکنند و به آرامش نسبی برسند. آن‌ها به ۳ امتیاز بازی دربی نیاز مبرم دارند تا اختلاف خود را با صدر جدول به یک امتیاز برسانند.

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در بازی دربی تغییرات چندانی در ترکیب تیم خود قرار ندهد و شاید با یکی، ۲ تغییر به مصاف تیم استقلال برود.

دروازه بان

علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و او در چند بازی ناجی تیمش شده است. بیرانوند در بازی دربی هم از دروازه سرخپوشان حفاظت می‌کند و گل محمدی با حضور این گلر خیالش از درون دروازه راحت است.  

خط دفاع 

از زمانی که مرتضی پور علی گنجی مصدوم شده است، محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دادند و در بازی دربی هم این ۲ نفر  به عنوان مدافعان پرسپولیس حضور خواهند داشت. همچنین  علی نعمتی در  دفاع چپ و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در دفاع راست  بازی می‌کنند.  

خط هافبک 

میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی در دربی بازی می‌کند و سروش رفیعی هم به عنوان بازیساز در خط میانی سرخپوشان قرار می‌گیرد. سعید صادقی و مهدی ترابی نیز به عنوان وینگر‌های چپ و راست در دربی حضور خواهند داشت.  

خط حمله

به نظر می‌رسد گل محمدی از محمد عمری به عنوان مهاجم سایه پشت شهاب زاهدی استفاده می‌کند و زاهدی که به عنوان مهاجم نوک در دربی بازی خواهد کرد.   

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال  

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

باشگاه خبرنگاران