نبیل باهویی و گوستاوو بلانکو مهاجمان خارجی پرسپولیس و استقلال تاکنون بازی در دربی تهران را تجربه نکرده اند. بدون شک تجربه بازی امروز برای همیشه در ذهن این دو بازیکن باقی می ماند و جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. بلانکو از ابتدا درترکیب تیم استقلال در بازی با دربی به میدان می […]

نبیل باهویی و گوستاوو بلانکو مهاجمان خارجی پرسپولیس و استقلال تاکنون بازی در دربی تهران را تجربه نکرده اند. بدون شک تجربه بازی امروز برای همیشه در ذهن این دو بازیکن باقی می ماند و جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

بلانکو از ابتدا درترکیب تیم استقلال در بازی با دربی به میدان می آید و در کنار مهرداد محمدی بازی خواهد کرد. به این خاطر که در هفته های اخیر و در بازی های استقلال این دو بازیکن در کنار هم بازی کرده اند. اما حضور نبیل باهویی در ترکیب ثابت تیم پرسپولیس قطعی نیست و شاید شهاب زاهدی از ابتدا در ترکیب سرخ ها قرار بگیرد.

حضور پرشور تماشاگران در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی و هیاهویی که ایجاد خواهند کرد، به طور حتم برای گوستاوو و نبیل جذاب خواهد بود و البته هر دو بازیکن می توانند با  گل هایی که می زنند ورزشگاه را به وجد بیاورند و در این بازی بزرگ خاطره سازی کنند. 

دربی برای این دو بازیکن از همه جذاب تر است

منبع: خبـر ورزشی