محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مراجعه به مراکز معاینه فنی از ابتدای مهرماه امسال که دوربین‌ها در شهر راه‌اندازی شده به صورت هوشمند خودروهای فاقد پلاک را شناسایی می‌کند آغاز شده است. وی افزود: در حال حاضر در کرمانشاه میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی برای دریافت خدمات در این […]

- افزایش ٧٠ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی کرمانشاه

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مراجعه به مراکز معاینه فنی از ابتدای مهرماه امسال که دوربین‌ها در شهر راه‌اندازی شده به صورت هوشمند خودروهای فاقد پلاک را شناسایی می‌کند آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر در کرمانشاه میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی برای دریافت خدمات در این حوزه ۷۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: دوربین‌ها به صورت آنلاین خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند را شناسایی می‌کنند و اعمال قانون صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: خودروها از زمان تولید تا چهار سال بعد نیازی به معاینه فنی ندارند اما از آن پس باید معاینه فنی برای خودروها انجام شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: نقش و اهمیت دوربین‌ها هم برای مراجعه بیشتر مردم به مراکز معاینه فنی و هم کاهش تولید آلودگی‌های زیست محیطی از تبعات این کار است که به صورت هوشمند در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: امسال کنترل و اعمال قانون ۵۰ درصد نسبت به قبل افزایش داشته است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین