به گزارش زیرنویس، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ۲۱ آذر ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان جهانگرد تهران بودند که به دو نفر که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ۲۱ آذر ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان جهانگرد تهران بودند که به دو نفر که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی با استفاده از شگرد های پلیسی متهمان را زمینگیر و دستگیر میکنند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک افشانه دفاعع شخصی کشف شد و در بازجویی از متهمین موقعیت مخفیگاه آنها شناسایی شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: از مخفیگاه متهمین ۳ دیتگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد و با  استعلام از سابقه متهمان مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری می باشند.

سرهنگ رسول بهرامی در پایانم افزود: ۴ نفر از مال باختگان به همراه متهمان پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا