به گزارش زیرنویس، کیومرث هاشمی قبل از شروع دربی ۱۰۲ پایتخت با حضور در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند به ورزشگاه آزادی آمده‌ام و برای اولین بار دربی با وجود کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، رسالت ورزش کشور است که در سایر ورزشگاه‌ها نیز کمک […]

به گزارش زیرنویس، کیومرث هاشمی قبل از شروع دربی ۱۰۲ پایتخت با حضور در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند به ورزشگاه آزادی آمده‌ام و برای اولین بار دربی با وجود کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، رسالت ورزش کشور است که در سایر ورزشگاه‌ها نیز کمک داور ویدیویی را داشته باشیم و عدالت رعایت شود.

وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار است که حضور بانوان را در دربی می‌بینیم و امیدواریم همه هواداران کشور به ویژه تماشاگران آقا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که این دیدار را بدون هیچ حاشیه‌ای را از نزدیک ببینند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی صورت گرفته و دولت مردمی حرف نمی‌زند و عمل می‌کند، عنوان کرد: در مورد کمک داور ویدیویی آقای تاج در زمان خودش صحبت خواهد کرد. تابو شکسته شده است و اتفاقات خوبی رخ داده است. همچنین نیازمند هماهنگی با فیفا هستیم.

هاشمی ادامه داد: در مورد کیفیت زمین چمن ورزشگاه نیز باید بگوییم که خیلی کیفیت بهبود یافته است و نگهداری خوبی صورت گرفته است. زمانی که در راس ورزش کشور قرار گرفتیم نیم متر خزانه چمن نداشتیم و می‌توانیم بروید ببینید برابر همین زمین، خزانه چمن داریم و امیدوار هستیم شرایط زمین همواره فراهم باشد و تیم‌های باشگاهی و تیم‌ملی به خوبی از زمین ورزشگاه آزادی استفاده کنند.

منبع خبر: رکنـا