به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از شکست فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد به نشست خبری نرفت و خوانما گوئررو دستیار او با خبرنگاران اصفهانی مواجه شد و درباره بازی توضیح داد. مربی فولاد خوزستان گفت: به تیم حریف بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. متاسفانه گل […]

گل زودهنگام، قدرت سپاهان و کارت قرمز عامل باخت فولادبه گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از شکست فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد به نشست خبری نرفت و خوانما گوئررو دستیار او با خبرنگاران اصفهانی مواجه شد و درباره بازی توضیح داد.

مربی فولاد خوزستان گفت: به تیم حریف بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. متاسفانه گل اول را زود دریافت کردیم و بعد از آن گل دوم را خوردیم. این باعث شد تیم ما کمی فشار تحمل کند.

او ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه اول خودشان را پیدا کردند و یک گل زدیم. می‌توانستیم قبل از پایان نیمه اول به گل دوم و تساوی هم برسیم. نیمه دوم هم بعد از اخراج بازیکن ما و دریافت گل سوم کارمان سخت‌تر شد.

گوئررو در پاسخ به سوالی درباره ضعف خط دفاعی تیمش در این مسابقه گفت: در بازی فوتبال همه خطوط و همه بازیکنان مهم هستند. نمی‌توان گفت هافبک‌ها یا خط دفاعی خوب بازی نکردند. سعی کردیم در این بازی جمع بازی کنیم و کار را برای تیم حریف سخت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا