حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی و استفاده از VAR، عنوان کرد: فشارها بالاخره تاثیر دارد اما من از شما می‌پرسم به داوری چه نمره‌ای می‌دهید؟ بازی خوبی بود و داور زحمت خود را کشید. انصافا او خوب داوری کرد اما بحث من چیز دیگری است. وی […]

- طعنه مدیر پرسپولیسی به جواد نکونام؛ بعد از گل جشن قهرمانی گرفتند/ استقلالی‌ها جنبه VAR ندارند

حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی و استفاده از VAR، عنوان کرد: فشارها بالاخره تاثیر دارد اما من از شما می‌پرسم به داوری چه نمره‌ای می‌دهید؟ بازی خوبی بود و داور زحمت خود را کشید. انصافا او خوب داوری کرد اما بحث من چیز دیگری است.

وی افزود: استفاده از VAR جنبه می‌خواهد که متاسفانه برخی از تیم‌ها ندارند. بیش از حد مجاز نبود اما یا اعتراض می‌کردند یا برای هر صحنه‌ای می‌خواستند چک شود. بالاخره اینها تاثیر داشت اما برای یک موضوع خوشحالم؛ وقتی حریف به ما گل زد جشن قهرمانی گرفت. 

خبیری خاطرنشان کرد: تفاوت ما با حریف این است که ما قهرمان می‌شویم و جشن می‌گیریم اما آنها با گل مساوی جشن قهرمانی گرفتند. این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد. 

وی درباره شلوغی‌های نیمکت، گفت: من که نباید بگویم انشالله ناظر مسابقه و داور چهارم هرچه اینجا دیده‌اند گزارش می‌کنند. 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تماشاگران را تحریک کرده‌اند، عنوان کرد: هر کسی هر رفتاری می‌کند شخصیت خود را نشان می‌دهد چه خوب چه بد.

وی درباره برتری سپاهان و اینکه مدعی قهرمانی است، عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و به آن احترام می‌گذاریم. ما باید منطقی و منصفانه صحبت کنیم، وقتی تیم خوب است باید احترام گذاشت اما زود است درباره قهرمانی صحبت کرد. بین ما و سپاهان یک تیم قهرمان می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی