سیم لاکی از کجا بخرم؟ خرید بهترین و پرفروش ترین مارک سیم لاکی
سیم لاکی از کجا بخرم؟ خرید بهترین و پرفروش ترین مارک سیم لاکی

آیا تصمیم به خرید سیم لاکی گرفته‌اید؛ و به دنبال جستجوی یک راهنمای جامع برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین مارک سیم لاکی می‌باشید؟ اگر پاسخ شما بله است؛ نگران نباشید ما در ادامه این مطلب ۵ مورد از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سیم لاکی را معرفی می‌کنیم؛ که این برندها مطابق استانداردهای جهانی تولید شده […]

آیا تصمیم به خرید سیم لاکی گرفته‌اید؛ و به دنبال جستجوی یک راهنمای جامع برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین مارک سیم لاکی می‌باشید؟

اگر پاسخ شما بله است؛ نگران نباشید ما در ادامه این مطلب ۵ مورد از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سیم لاکی را معرفی می‌کنیم؛ که این برندها مطابق استانداردهای جهانی تولید شده و حتی صادرات آن‌ها نیز صورت می‌گیرد.

معرفی ۵ مورد از برترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سیم لاکی در بازار

اما سیم لاکی از کجا بخریم؟ شناخت و خرید بهترین مارک‌های سیم لاکی به شما این امکان را می‌دهد که محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بر اساس نیازها و اولویت‌های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. موارد زیر ۵ مورد از برترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سیم لاکی در بازار هستند.

  • لاک سیم
  • راما سیم
  • سیم ‌لاکی فارس
  • زاگرس سیم
  • الکتروسیم

سیم لاکی از کجا بخرم؟ خرید بهترین و پرفروش ترین مارک سیم لاکی

برندهای موجود در بازار همگی ایرانی هستند، و سیم لاکی ایران سیم لاک جزئه محصولاتی صادراتی محسوب می‌شود، که به صورت کیلویی به فروش میرسد.

در ادامه به معرفی هر یک از مارک‌های سیم لاکی پرداخته‌ایم:

۱- لاک سیم

شرکت لاک سیم یکی از برترین تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان محصولات سیم گرد لاکی مسی و آلومینیومی است. این شرکت محصولات زیر را به مشتریان عرضه می‌کند:

  • سیم مسی بدون لاک (آنیل شده) از سایز ۰/۱۰ تا ۵/۵ میلی‌متر
  • سیم مسی لاکی از سایز ۰/۱۰ تا ۵/۵ میلی‌متر
  • سیم آلومینیومی از سایز ۰/۲۲ تا ۳/۲۰ میلی‌متر

باتوجه ‌به انواع و اندازه‌های مختلف سیم‌های ارائه شده در شرکت لاک سیم، فروش این محصولات به‌صورت کیلویی و یا در بسته‌بندی‌های کارتنی برای مشتریان امکان‌پذیر است.

مشخصات شرکت لاک سیم به صورت زیر است:

  • کنترل کیفیت محصولات تولید شده
  • دارای آزمایشگاهی مجهز و مدرن برای کنترل کیفیت محصولات
  • مجهز در راستای انطباق با الزامات استاندارد ایران ISO IEC 17025
  • دارای پروانه استاندارد تشویقی و پروانه استاندارد اجباری

سیم لاکی از کجا بخرم؟ خرید بهترین و پرفروش ترین مارک سیم لاکی

شرکت لاک سیم با تولید محصولات با کیفیت و متنوع، درخشش خود را در صنعت سیم لاکی به اثبات رسانده است.

۲- راما سیم

در ادامه معرفی بهترین مارک سیم لاکی در بازار ایران، شرکت صنایع راما پارسیان با نام تجاری راماسیم را معرفی می‌کنیم؛ که از سال ۱۳۷۲ در ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات متنوعی از جمله انواع سیم‌های سیم‌پیچی با سطح مقطع گرد و تخت را با نام راماسیم تولید می‌کند.

با بهره‌گیری از امکانات و ماشین‌آلات مدرن و مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، شرکت صنایع راما پارسیان سعی در تأمین نیازمندی‌های مشتریان دارد و سفارشات را با بهترین کیفیت و به موقع تحویل می‌دهد تا رضایت مشتریان را جلب کند.

گستره تولیدات شرکت راماسیم به صورت زیر است:

  • سیم‌های لاکی گرد مسی از قطر ۱۰ میلی‌متر تا ۵.۰ میلی‌متر
  • سیم‌های لاکی گرد آلومینیومی از قطر ۴۰ میلی‌متر تا ۲.۵ میلی‌متر
  • سیم‌های آنیل شده و بدون پوشش گرد (مسی و آلومینیومی) از قطر ۵۰ میلی‌متر تا ۵.۰ میلی‌متر
  • سیم‌های لاکی تخت مسی و آلومینیومی تا سطح مقطع ۵۰ میلی‌متر مربع با نقاط تسلیم مختلف
  • سیم‌های مسی و آلومینیومی تخت بدون پوشش تا سطح مقطع ۱۵۰ میلی‌متر مربع با نقاط تسلیم مختلف

۳- سیم لاکی فارس

به‌عنوان یکی دیگر از لیبل‌ها و مارک‌های معتبر فروش انواع سیم لاکی، شرکت فارس مورد دیگر است.

گروه سیم لاکی فارس با شروع فعالیت تولیدی خود در زمینه انواع سیم لاکی از (سال ۱۳۵۹) انواع سیم گرد لاکی در بازه اندازه‌های قطر ۰.۱ تا ۴ میلی‌متر تولید می‌کند.

این شرکت با تمرکز بر کیفیت و استانداردهای بین‌المللی، گواهینامه‌های استاندارد زیر را برای محصولات خود ارائه می‌دهد:

  • گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵
  • گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵
  • گواهینامه استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸

فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید سیم‌های لاکی با دامنه اندازه‌های مختلف، از سیم‌های باریک تا سیم‌های ضخیم، نشان از تنوع و توانایی تولیدی سیم لاکی فارس دارد.

سیم لاکی از کجا بخرم؟ خرید بهترین و پرفروش ترین مارک سیم لاکی

تمرکز بر استانداردهای بین‌المللی و کیفیت محصولات از جمله ویژگی‌های بارز برند سیم لاکی فارس است که با تکیه‌ بر این استانداردها، سطح کیفیت خدمات و محصولات خود را حفظ و بهبود می‌بخشند. همچنین، صادرات سیم لاکی را از همان ابتدای فعالیت در برنامه خود داشته‌اند.

۴- زاگرس سیم

گروه صنعتی تجاری زاگرس سیم با تخصص در تولید انواع سیم‌های لاکی، ارائه‌دهنده محصولات در اندازه‌ و ابعاد مختلف است. زاگرس سیم تولیدکننده محصولات زیر است:

  • سیم‌های گرد لاکی با ابعادی از ۰۵ تا ۵.۲۰ میلی‌متر
  • توانایی تولید سیم‌های لاکی گرد با ابعاد ۰۸/۰ تا ۲۰/۵ میلی‌متر
  • سیم‌های تخت با ابعاد از ۳ میلی‌متر مربع تا ۸۰ میلی‌متر مربع

این تنوع در تولیدات، شرکت زاگرس سیم را به یکی از ارائه‌دهندگان برجسته سیم‌های لاکی با کیفیت در بازار تبدیل کرده است.

۵- الکتروسیم

شرکت الکتروسیم، یک برند مرجع با سابقه در زمینه تولید انواع مفتول و سیم‌های لاکی به‌ خصوص سیم‌های گرد مسی است. این شرکت از سال ۱۳۷۰ با هدف تولید سیم‌های لاکی گرد مسی در کیفیت بسیار بالا در کلاس‌های حرارتی متداول و معین در شهرک صنعتی جهان ‌آباد میبد فعالیت خود را آغاز کرده است.

محصولات الکتروسیم با ابعاد متنوعی از ۰.۱۵۰ تا ۲.۰۰۰ میلی‌متر عرضه می‌شوند که این نوع تنوع در اندازه به مشتریان امکان می‌دهد تا بهترین مورد متناسب با نیازها و مشخصات خود را انتخاب کنند.

از ویژگی‌های بارز شرکت الکتروسیم داشتن گواهینامه‌های تولید کیفی داخلی و بین‌المللی است که نشان از کیفیت بالای تولیدات را دارد.

خرید سیم لاکی با تمرکز بر بهترین مارک‌ها

خرید سیم لاکی با کیفیت نه ‌تنها برای عملکرد بهتر دستگاه‌ها و ماشین‌آلات اهمیت دارد؛ بلکه برای ایمنی و پایداری سیستم‌های الکتریکی نیز حائز اهمیت است. برای خرید سیم لاکی با کیفیت باید به بررسی بهترین و پرفروش‌ترین مارک سیم لاکی بپردازید.

راما سیم، لاک سیم، زاگرس سیم، الکتروسیم و سیم لاکی فارس از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سیم لاکی هستند؛ که استانداردهای مورد تأیید و کیفیت محصول را در برنامه کاری خود قرار می‌دهند. 

منبع: اطلاعات انلاین