خبر جدید از واریز سود سهام عدالت برای مشمولان
خبر جدید از واریز سود سهام عدالت برای مشمولان

باشگاه خبرنگاران نوشت: محمد باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت به این شکل است که اطلاعات مرتبط با تمامی مشمولان سود سهام عدالت به ۲۲ بانک ذی‌ربط ارسال شده و از ابتدای صبح فرآیند واریز در بانک‌های مربوطه کلید زده شده و حدودا ۲۴ ساعت زمان خواهد برد. […]

- خبر جدید از واریز سود سهام عدالت برای مشمولان

باشگاه خبرنگاران نوشت: محمد باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت به این شکل است که اطلاعات مرتبط با تمامی مشمولان سود سهام عدالت به ۲۲ بانک ذی‌ربط ارسال شده و از ابتدای صبح فرآیند واریز در بانک‌های مربوطه کلید زده شده و حدودا ۲۴ ساعت زمان خواهد برد.

این مقام مسئول بیان کرد: بانک‌ها در حال پردازش پرداخت سود سهام عدالت مشمولان هستند به سبب این که تعداد رکورد‌ها بالا است فکر می‌کنم حدود ۲۴ ساعت زمان خواهد برد.

باغستانی در ادامه اظهار کرد: بانک ملی تعداد رکورد‌های پرداخت بیشتری دارد، مقداری واریز زمان بر خواهد بود فکر میکنم نهایتا تا فردا صبح تمامی بانک‌ها از جمله بانک ملی بتوانند این پردازش را انجام دهند و سود برای افراد واریز خواهد شد.

سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی سود برای آن‌ها متفاوت است. بنابر مسئولان، سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت می‌کنند و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. 

منبع: اطلاعات انلاین