گئورگی گولسیانی پس از تساوی یک – یک تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بازی را در سراسر دقایق مسابقه کنترل کردیم و تیم برتر زمین بودیم. البته فرصت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد نکردیم و باید این مشکل را حل کنیم. وی با اشاره به استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR) در لیگ […]

- پرسپولیس تیم برتر دربی بود/ داوران ایرانی باید سریع‌تر تصمیم بگیرند

گئورگی گولسیانی پس از تساوی یک – یک تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بازی را در سراسر دقایق مسابقه کنترل کردیم و تیم برتر زمین بودیم. البته فرصت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد نکردیم و باید این مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR) در لیگ برتر کشورمان برای اولین بار گفت: برای فوتبال ایران خوشحال هستم، اما داوران در فوتبال ایران باید پیشرفت کنند و سریع‌تر تصمیم بگیرند. بازی بارها متوقف شد و از جریان می‌افتاد که این مسئله برای فوتبال ما خوب نیست. در این مسابقه به‌جای ۹۰ دقیقه شاید فقط ۶۰ دقیقه بازی کردیم که عجیب است. نمی‌دانم این مسئله چقدر برای فوتبال ایران خوب است.

مدافع پرسپولیس در مورد تصمیم داور مسابقه در اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۷+۹۰ تصریح کرد: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و به تصمیمات داور احترام می‌گذارم. از لحاظ فنی تیم برتر زمین بودیم و نتیجه مسابقه هم قابل قبول بود. از اینکه برتری خودمان را از دست دادیم، ناراحت هستیم. با این حال استقلال هم تیم خوبی است.

منبع: خبـر ورزشی